štvrtok 27. septembra 2012

Make me smile 68

 tak ženy, už ste sa dočka je tu TÁ VAŠA časť :D nie je ešte celá napísaná, tak na zvyšok si budete musieť počkať, rada by som ju sem hodila zajtra.Je tam varovanie. Pre tých čo to nechcú čítať, aby ste vedeli kedy prestať:D


,,Naozaj chceš odísť?´´bála som sa, že o tom budeme niekdy hovoriť, nevedela som ako by som mala zareagovať.A teraz to tu je.Poviem mu pravdu.Bude to tak najlepšie.,,Mrzí ma to, ale hej.Najradšej by som tu ostala, neskutočne mi to tu prirástlo k srdcu, ale nemôžem.´´,,Bety, prosím neodchádzaj, nehovor, že ku mne niečo necítiš.To všetko čo sa medzi nami stalo.Ja....Asi si ma dostala.Ja som do teba zbláznený.El...už je koniec.Rozprávali sme sa, priznali sme si, že vzťah nám ochabol, že to už nie je to, čo to bývalo.Že by bolo najlepšie nechať to tak a ostať priateľmi.Keby sme sa o niečo pokúšali asi by sme si aj to priateľstvo pokazili.Takto to bude najlepšie.Prosím, ostaň tu.neodchádzaj, milujem ťa, konečne som na to prišiel, priznal si to a nechcem oteba prísť.´´Slzy mi tiekli po tvári.Musím mu povedať všetko.,,Lou, ja, asi som sa do teba zamilovala....ale nemôžem tu ostať.Vieš, Peťo mi strašne pomohol, vždy stál pri mne.On má leukémiu a má strašne málo času.Keď mu to diagnostikovali bola som s ním, keď chodil na ožare, keď do neho stále niečo pichali, stála som tam a bola s ním.Darovávala som mu krv, aj keď načierno, robila som všetko preto aby som o neho neprišla.A zrazu som prišla sem a tu ty.Zmenil si mi život od základou.nenávidela som sa za to, že som po tebe slintala, nechala sa tebou vyprovokovať a nechala sa namotať.Ty si mal babu a ja chalana ale aj tak ma stále k tebe niečo ťahalo, aby som bola pri tebe, dotýkala sa ťa.Ale.Louis nemôžem ho poustiť, nie teraz, už má len niekoľko mesiacov, možno týždňou.Hoci mi srdce hovorí niečo iné, nemôžem to spraviť.Tak strašne mu dlžím, ťahá ma k nemu stále niečo,nespravím mu to, prepáč.´´hovorila som všetko, čo mi prišlo na um.Nevydzžala som to, už od polky som revala.A teraz, keď som videla jeho sklamaný a ukrivdený pohľad postavila som sa a utiekla dovnútra.Zavrela som sa v kúpeni a plakala.Beta.Si tu posledný večer.Možno sa s ním už nestretneš.Sprav to, čo ti káže srdce.Aspoň raz v živote sprav to, čo chceš.
Umyla som si tvár od maskary a vyšla na chodbu.Neviem ako dlho som bola v kúpeľni.Všade bolo ticho a tma.Počula som ako zavrzgali schody.Bol to Louis.Hlavá zvesená,pomalý krok.Aj on o tom doterz premýšľal vonku.Nadýchla som sa a prišla k nemu zozadu.Otočila som si ho čelom k sebe, pritlačila ho na dvere jeho izby a vrhla sa mu útokom na pery.Bol v šoku ale za chvíľu mi to začal opácať.Čím dlhšie sme sa bozkávali tým vášnivejšie to medzi nami bolo.Tuho ma obímal, akoby sa bál, že sa teraz rozplyniem ako sen, či akoby som mu teraz utielka a povedala, že to bola chyba.Nahmatala som rukou kľučku a vpustila nás dnu.Predsa len, čo keby niekto vyšiel von a načapal nás? Bolo by po romantike.Neponáhľali sme sa.Zvádzali sme vášnivú hru jazykou,raz bol vo vedení on a potom som sa presadila aja a ukázala mu čo je vo mne:DVášeň mnou lomcovala.Louis mi opatrne chytil lem trička a vyzliekom mi ho.Ani som sa nenazdala a už ma držal na rukách, kde skončili moje nohavice fakt netuším.jemne ma položil do perím.tak strašne mi to pripomenulo ten večer.

TERAZ BUDEM PíSAť TAK VšEOBECNE, NEBUDE TO Z POHľADU ANI JEDNéHO,TO ABY STE SI TO VIEC VYCHUTNALI :D

VAROVANIE +18
Louis sa nevedel nabažiť jej bozkou, nevedel, ktorú časť jej tela má okúsiť skôr.Jej pery? Krk?celý sa chvel a ona sa mu úplne oddala.vedel to podľa toho ako si si ho k nese tisla a ako sa mi snažila stiahnuť tričko.len sa nad tým zasmial a chystal sa, že jej s tým pomôže.,,Nie, ja sama.´´povedala.Louis sa zasmial.Ako rád vyhovel jej požiadavke a zdvihol ruky nad hlavu.Betka mu prešla rukami po tele, bolo také horúce.Noakoniec ho odhalila celé.Tričko odhodila niekam do kúta izby a prešla mu perami po krku.Vyvolávalo to v ňom také vžrušenie, že sa začal celý triasť.

4 komentáre:

  1. Nie, nie, nie, nie, nie .. zabijem ťa! ja ťa normálne surovo zabijem! :DD prečo si to takto ukončila?! čakám na TÚTO časť asi 10 kapitol, možno viac, možno menej, ale už s tohto kúsku viem, že sa určite oplatilo čakať :)) tým som chcela povedať, že to pokračovanie bude zajtra, vlastne už dnes :DDD *K*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vlastne tá tzv. posledná veta mala byť takto: 'tým som chcela povedať, že pokračovanie MUSÍ byť zajtra, vlastne už dnes' :DD *K*

      Odstrániť
  2. Absolútne súhlasím!!! Oddane som čakala na túto časť asi...no dlho proste :D Prosím prosím,však bude dnes ďaľšia?? :´(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Konečne! :D Na túto časť čakám už od začiatku príbehu :)
    Proste D-O-K-O-N-A-L-O-S-Ť!!! :) :) Len som zvedavá ako to medzi nimi dopadne :)

    OdpovedaťOdstrániť