nedeľa 7. októbra 2012

Make me smile 72- KONIEC


Keď prišla k nemu zavesila sa na neho a pobozkala ho.Bol to ich posledný bozk, do ktorého dali obaja všetky svoje pocity.Bolo im jedno,že ich môže niekto vidieť.Keď sa od seba oddelili Louis chcel niečo povedať.vedela čo.Nedovolila mu to.Keby to povedal, asi by tu ostala, nedokázala by odísť.Namiesto toho mu priložila prsty na pery a zašepkala: ,,Milujem ťa a navždy budem.´´A naposledy ho pobozkala. Otočila sa, vzala si tašku a bežala za ostatnými.Usmievala sa a tvárila akoby sa nič nedialo.Ale pravda bola iná.Srdce jej hovorilo, že tu má ostať, že jej miesto je tu vedľa Louisa ale rozum jej kázal ísť domou s Peťom a byť po jeho boku, byť jeho podporou.
Naposledy všetkým zakývala a spolu s Peťom sa vybrala ku lietadlu.Drvila jeho dlaň.Celá sa triasla, slzy jej znovu zmáčali tvár a Peťovi stále opakovala,že je to preto, že jej budú chýbať.Sama sa o tom snažila presvedčiť.Sedela v lietadle, ke´d jej prišla SMS zo známeho čísla.,,Milujem ťa, ty si vlastníkom môjho srdca.P.S.: Pozri sa do tašky.´´ Odložila mobil a začala sa prehrabávať v taške.,,Zabudla si niečo?´´ Otočil sa k nej Peťo po tom, čo si všimol ako sa zúrivo prehrabuje v taške.,,Nie, len kontroľujem, či mám všetko.´´Konečne to našla. Malá červená krabička v tvare srdca. Otvorila ju, bola v nej strieborná retiazka a na nej prívesok v tvare písmena L. ,,Čo je to?´´ zamračil sa Peťo. Najprv sa pozrel na náramok na jej ruke, čo dostala od dievčat a potom na prívesok.,,To je od chlapcov.´´ ,,L?´´ ,,Ako lovely- niekedy ma tak volali.´´klamala.Ale keď videla, že Peťo tomu verí uľavilo sa jej.Pozrela sa von oknom a nechala sa unášať oblakmi, ktoré sa vznášali za oknami lietadla.Už nie je cesta späť. ,,Nikdy nebudem ľutovať toho, čo som spravila.Milujem ťa Louis.´´šepkala si potichu pri zapínaní retiazky na krk.Jemne prešla prstami po L.Usmiala sa a slzy sa jej tlačili do očí.

Život je ako kniha. Jedna kapitola sa skončí a ďalšia začne.

17 komentárov:

  1. toto ma byt koniec???...chces ma zabit uzasne..uzasne ja nemam slov...genialne :)-N.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sak to neni koneic je to krasne ale mohla dat ze sa ona k nemu vratila aze spolu zily

      Odstrániť
  2. Vazne to chces takto ukoncit?? Nebude. Este epilog lebo toto nemoze byt koniec :/ ale ked je tak ti musim povedat ze to bol/ke/bude vzdy uzasny pribeh :) tesim sa uz na novy teda dufam ze bude novy :) musi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bude aj Epilóg? Celú poviedku som čítala zo zatajeným dychom. Je veľmi nádherná :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je to napísane dokonale ako vždy, len ma mrzí je sa to takto skončilo :/ je to krásne, ale smutné .. ale aj tak to bola DOKONALA poviedka :) a už sa teším na ďalšiu, isto bude perfektná ako táto :) lebo musíš písať ďalej ! :D musíŠ ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. čo? toto predsa nemôže byť koniec! je to tak perfektné a ja som na tom tak závislá, že mi toto nemôžeš urobiť ;( nedávaj koniec prosím ;(
    P.S. aj keby toto bol koniec, tak to bola tá najdokonalejšia poviedka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nie, nie, nie .. takto to ukončiť nemôžeš :) je to síce perfektný koniec, ale nemôžeš .. musí sa k nemu vrátiť .. no ták, prosím :)
    je to jedna z mojich najobľúbenejších poviedok :) milovala som ju od začiatku a posledné časti mi vyrážali dych :) bolo to nádherné a dúfam, že si od teba ešte čo to prečítam :) *K*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. prosím musí byť aj epilóg, lebo ona sa musí vrátiť za ním do Anglicka!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. och babenky moje, som tak strašne rada, že sa vám páčila, naozaj ste ma tým potešili :) ďakujem:)...epilóg? neviem, pouvažujem nad tým:) ...mala som dilemu....nápady na 2 poviedky ale s ktorou začať? ale dnes vďake môjmu slniečku Nikuške som to vyriešila.Už zajtra by som sem rada hodila prvý diel.Poväčšine bude odzrkadľovať moje pocity a v podstate v ňom bude zahrnuté to, čo zažívam:D ...dúfam, že sa vám bude páčiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už sa teším :)) a pouvažuj nad tým epilógom :) *K*

      Odstrániť
  9. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! to nemoze tak skoncit.... musia byt spolu... :D poviedka krasna vsetko super... ale epilog by si mohla este dat... :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. WOW máš naozja talent bolo to krsne a totálne pravdivé :) Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  11. prosiim sprav nieky krasny konecne epilog....stale no to myslim a predstavujem, si ako to moze pokracovat...ale chcem aby si to este napisala velmi pekne prosiim...vsetky tie casti som si to predstavovala v mojej mysli ako by to vypadalo naozaaj velmi som sa do tohto pribehu zalubila....nemozem nan prestat mysliet...tak prosim sprav este ten epilog :(

    OdpovedaťOdstrániť
  12. no nebude epilóg, ale niečo sa pripravuje....len sa potrebujem naladiť na tú správnu nôtku a vtedy začať písať.Nebojte, určite pokračovanie bude, už vie aj asi ako to bude vyzerať, len potrebujem čas(kt. mám momentálne málo).Preto som veľmi vďačná za Eni, že sa rozhodla pridávať sem poviedku :) Ale čoskoro sa dočkáte :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jedna z najlepších poviedok aké som kedy čítala (:

    OdpovedaťOdstrániť