utorok 16. októbra 2012

Pri západe slnka 4


....rozhnala všetkých a vybrala sa smerom k Harrymu. ,,No konečne, už som si myslel, že strýko nikoho nepošle.na odnes mi to do izby.´´Vovalil jej do ruky svoje cestovné tašky.,,Čo?´´ pozrela sa na neho či dobre počuje.,,No, odnes mi ich.´´povedal, akoby to bola samozrejmosť.,,Tak toto chlapče nie.´´hodila mu ich na zem a chtiac- nechtiac zasiahla jeho nohu, takže začal skákať a skuvíňať od bolesti.,,Si normálna?!´´,,Nie som tu slúžka.Odnes si ich sám.Izbu máš na poschodí.Prezleč sa a príď von, práce je do večera dosť.´´a odišla.

Za Harrym sa ozval hromadný smiech.Bol to Luk, Tom a Peter.,,Chlapče, tak za toto ťa uznávam.Ale napísal si si rozsudok smrti.Zničí ťa.Začal si si s nesprávnou.´´Len krútili hlavou a so smiechom sa pustili do opravy traktora.Harry si odfrkol, zobral kufre a vošiel do domu.,,tak tu mám bývať? A tri mesiace? S vidlakmi a krámujucou kovbojkou? To isto.´´poobzeral sa po dome.od luxusnej vily, ktorú mal v Londýne to malo ďaleko.Horko- ťažko si vytiahol batožinu po úzkych schodoch na poschodie a hľadal svoju izbu.Na posledných dverách na chodbe bol nalepený papier s jeho menom.Otvoril dvere a keď videl, čo sa za nimi skrýva tašky mu vypadli z rúk.,,To nemyslíte vážne!´´ skríkol na celý dom.,,Veď tá izba má 1x1 metra.A čo životný priestor?´´Naštvato hodil tašky na postel a potom si na ňu sadol. Od hnevu začal kopať do nočného stolíka.Tašky zhodil na zem a ľahol si na postel.-Ak si niekto myslí, že tu ostanem, tak nech si to vyhodí z hlavy-pomyslel si.
Harry si pospevoval, keď sa rozvalili dvere a v nich stála Karin.,,A ty tu čo robíš? Nepočul si ma?Až dávno si mal byť vonku!´´,,Ja nikam nejdem, nemysli si, že tu budem robiť.´´,,Tak ma počúvaj chlapče.Tu to funguje tak, že kto nepracuje ten neje.Všetci sa tu riadia určitými pravidlami. A ty, zlato, nie si výnimka.Tak si vyber.Buď zdvihneš tú svoju ritku a pôjdeš von robiť, alebo ostaň tu a rozlúč sa s večerou.´´Otočila sa a odišla so zatresknutím dvier.Karin stála vonku a akurát dovolala s Davidom, ich susedom.Poprosila ho, či by im spolu so svojimi robotníkmi neprišiel pomôcť , ke´d pôjdu kosiť a zvážať seno.Počula za sebou kroky.Za chvíľu vedľa nej stál Harry celý napaprčený so založenými rukami vo vreckách.,,Tam sú vidly a fúrik.A tam vzadu stajne pre kone.Potom treba ešte spraviť maštale pre kravy a ovce.Ale pochybujem, že by si to dnes stihol.Takže máš už robotku aj na zajtra.Ale tie stajne musia byť dnes hotové, takže nech sa páči.´´Harry si len odfrkol a išiel do stajní.-Keď budem sekať dobrotu, robiť a usmievať sa  budú si myslieť, že sa mi tu páči.Potom budem mať lepšie možnosti zdrhnúť.Strážia ma tu ako supy.A čo som otrok?!´´-preháňalo sa mu hlavou, zatiaľ čo sa snažil nabrať prvú hromádka konských výkalov.
,,No počkaj Styles, ja ťa zničím.´´povedala Karin s výťazným úsmevom.,,Myslíš, že je bezpečné dávať mu do rúk vidly? Chceš aby sa zabil hneď v prvý deň?´´zasmial sa za ňou Luk.

8 komentárov:

  1. Super kapitola teším sa na dalsiu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kedy us bude dalsie cast?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. juuj je to úžasnéé :DD som sa do toho tak vžila .. :DD šup šup ďalšiu časť!! :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Harold, Harold :DD si v p*či :DD chcem pokračovanie :)) *K*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak to bolo krute :P dalsie taketo zabijacke kapitoly ale s oboch pohladov s pohladu stylesa ale aj karin

    OdpovedaťOdstrániť
  6. som strašne rada,m že sa vám poviedka páči.Ďakujem babky, ste úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. prosim kedy das dalsiu je to super poviedja prosim daj ju co najskvor :)

    OdpovedaťOdstrániť