piatok 19. októbra 2012

Pri západe slnka 5



Večer Harry vyšiel zo stajní celý spotený, smradľavý a špinavý.Nadávajúc hodil vidly do trávy.Pozrel sa na svoje nohavice.Krásne sa na nich vynímali hnedé fľaky.Totižto, keď Harry išiel s vozíkom plnám hnoja ku hnojisku šmyklo sa mu a on spadol do kopy.....,,Sračky, všade len samé sračky.Kto tu má byť?´´kričal na celý ranč...........počul za sebou dupot.Otočil sa a na neho sa valilo stádo koní.len tak- tak sa mu podarilo uskočiť.,,No vidíš, aký si šikovný.Zvádol si to a ani to nebolelo.Už sa len naučiť uhýbať koňom.´´povedal niekto veselým hlasom. Nevedel kto to je, pretože dotyčný sedel na koni a Harrymu svietilo zapadajúce slnko do očí.Rukou si zacláňal, aby mohol lepšie vidieť.na koni sedela karin.Šokovane sa na ňu pozeral.Ona vie jazdiť?Pohnala čiernáho vysokého koňa ko klusu a išla za ostatnými koňami.Viedla ich do stajní.,,Jasné, tebe sa smeje, ke´d sa nemusíš celý deň hrabať v sračkách.Veď smrdím ako hajzel.´´kričal za ňou, ale pochyboval o tom, že by ho mohla počuť.Pomalým šuchtavým krokom sa vydal do domu.nemal chuť byť v jednom dome so zákerným strýkom, nabúchaným kovbojom a krámujúcou starou dievkou. Harry vošiel do domu.,,Aha, kto tu je.Môj synovec.Chlapče, som na teba hrdý, konečne sa stávaš mužom....a konečne začínaš páchnuť ako muž.Krvou a potom.´´objal Harryho Mark obolo pliec a doberal si ho.,,No, nie som si istý, či potom alebo koňom.´´ začal sa smiať Luk.Harry ho prepálil nenávistným pohľadom a vybral sa smerom ku schodisku.Bolo mu jedno, že sa tak dobrovoľne pripravuje o večeru, aj keď mu riadne škrkalo v bruchu.nebude sedieť v jednej miestnosti s tykými ľuďmi a už vôbec s nimi nebude večerať, to radšej umrie hladom.,,Kam ideš?´´spýtala sa ho karin, keď videla, že običiel kúpeľňu a smeruje na poschodie.To nechce večerať?,,Máš tu predsa večeru, musíš byť hladný.Dnes si sa namakal.´´povedala hravým tónom, čo harryho vytočilo nadmieru.,,Kam idem?Do riti a naspäť.Nebudem v jednej miestnisti s krkavčím strýkom, ktorý si o sebe myslí, že tu zo mňa  spraví gladiátora, či čo.Ani s nabúchaným kovbojom, čo od rána do večera chodí po farme polonahý, akoby bol nejaký šukací panák.To sa úž len mám báť kedy sa na mňa vrhne.A už vôbec nebudem sedieť za jedným stolom s krámujucou starou pannou, ktorá si o sebe myslí, že je neviem aký boss.´´vykričal na nich, čo si myslel a vybohol po schodoch do svojej izby.,,Tým ako chcel povedať, že som gay?´´povedal nahlas Luk.,,Ja ho zabijem.´´skríkol a prudko sa postavil od stola, za ktorým doteraz sedel.,,Nechaj ho tak, neberte ho vážne.Je nahnevaný, sklamaný a ponížený.Potrebuje to dať zo seba von.´´povedal pokojným hlasom mark.Ale Karin aj Luk vedeli, že to čo povedal harry ho trápi a zranilo ho to.

1 komentár:

  1. jujujujujujujujujujujujujujujujujujujujjjj :)) mega super úžasné dokonalé nádherné prenádherné :) ja nemám slov :) proste je to úžas ja som dokonalo milo prekvapená :) je to super :) a uži si víkend:))

    OdpovedaťOdstrániť