štvrtok 8. novembra 2012

EVERYTIME! 11


„Justin čo..“ Vletel ráno do izby... 

Vletel ráno do izby Scooter.
„Ak si ju zobudil, naozaj ti to nedarujem Scooter.“ Otočil sa na dvere celý rozlámaný Justin. Scooter sa pozrel na spiacu Jessicu ktorá ležala na Justinovej posteli ale potom jeho pohľad zaujal Justin ležiaci na sedačke. Keď ho videl ako z nej stáva začal sa na ňom smiať.
„Niekto tu je pod papučou.“ Prehovoril Scooter na Justina a on sa na neho len vražedne pozrel. Scooter ukázal na Jessicu a Justin naznačil hlavou, nech idú do inej miestnosti. Obidvaja odišli do obývačky ktorá bola hneď vedľa. Justin zavrel za Scooterom dvere a sadol si oproti nemu na sedačku.
„Čo u teba robí Jessica. Keď sa to novinári dozvedia, tak...“
„Stop! Nikto sa nič nedozvie. A Jessica? Dlhý príbeh, povedzme tomu že rodina nie je jediný dôvod prečo som šiel do Stratfordu. Takže prečo si tu?“
„Prišiel som ti povedať, že už tu v Londýne nemusíš zostať.  Koncert tvorcovia zrušili. A aj tak ťa teraz potrebujeme v LA, kde by si mal dotočiť ten nový videoklip.“
„To bude vysvetľovania fanúšikom. Ale ja tu potrebujem aj tak zostať pár dní.“ Scooter ukázal na dvere ktoré viedli k Jessice a Justin súhlasne pokrútil hlavou.
„Koľko dní asi tak potrebuješ?“
„Potrebujem zistiť aké má teraz Jessica plány, a kde sa chystá ísť. Možno ju vezmem so sebou do LA.“
„Justin. Nemal by si ťahať Jessicu do tvojho života. Budeme mať veľa čo vysvetľovať keď ste 2 roky spolu odmietali nejakú spoluprácu a odrazu vás budú vydáť na každom kroku. Musíte si to poriadne rozmyslieť.“
„Scooter, ja a Jessica máme dosť spoločnú minulosť a to odmietanie. Beriem to za svoju chybu aj keď to pár krát odmietla aj Jessica.“
„Veď ja nič, len som ti chcel prísť povedať o tom koncerte. Lietadlo bude pripravené na letisku za dva dni. Dúfam že to bude stačiť.“ Justin len prikývol a podal si so Scooterom ruku. Obidvaja vyšli a pohľad im padol na Jessicu. Scooter sa sklonil k Justinovi a pošepkal mu.
„Dobrý výber.“ Justin ho len buchol do ramena a naznačil slovo *Čo?* On dal len ruky do obranného gesta a odišiel. Justin za ním zavrel dvere, lenže trošku to neodhadol a buchol dosť hlasnejšie. Jessica sa začala zobúdzať a upriamila pohľad na Justina.
„Už zasa?“  Justin len prikývol hlavou. Obidvaja vedeli že myslia na to isté. Jessica zasa zaspala a ani si to neuvedomila. Rukou si pretrela oči a sadla si na posteľ. Justin si k nej prisadol na posteľ.
„Oficiálne dobré ráno.“ Jessica sa na neho usmiala a postrapatila mu vlasy.
„Ja ti tiež nestrapatím vlasy.“ Hneď si ich narovnal.
„Chcem počuť dnešný program.“
„Zlá správa.“ Jessica sa na neho pozrela skúmavým pohľadom a on si len vzdychol.
„Ďalší zrušený koncert.“
„To nemyslíš vážne.“ Justin len pokrútil hlavou a sklopil ju. Jessica mu chcela niečo vyčitnúť typu: Prečo som tu teda ja? Ale potom sa pozrela na Justina a vedela že mu to tiež nie je jedno. Rukou mu nadvihla hlavu aby sa na ňu pozrel.
„Keďže fanúšikovia sú to najdôležitejšie, niečo spravíme.“ Jessica na neho zamrkala očami a dala hlavou nabok aby sa na neho lepšie prizrela. Justin jej len venoval dlhý pohľad. Zbožňoval tie jej mimiky.
„A terááz.“ Rýchlo vybehla z postele a bežala do kúpeľne, kde sa zamkla. Justin za ňou len zakričal.
„To bolo odpútavanie pozornosti.“
„Dajme tomu, že sa to dá aj tak nazvať.“ On si len odfŕkol a ona sa usmiala na svojom odraze v zrkadle. Spravila si rannú hygienu a osprchovala sa. Obliekla sa do spodnej bielizne, ktorú mala pre každý prípad v kúpeľni, lenže si zabudla zobrať veci na prezlečenie.Zabalila sa do uteráka a vlasy si nechala rozpustené, aby jej rýchlejšie uschli. Pomaly odomkla dvere a z nich vykukla jej hlava. Justin ležal na posteli a pozeral telku.
„Justín?“
„Hmm?“ Otočil sa a keď zbadal jej hlavu v dverách začal sa na tom smiať.
„Nesmej sa. Toto je vážna situácia.“
„O žiadnej neviem.“
„Otoč sa a zakry si oči.“ Justin sa na ňu pozrel nechápavým pohľadom.
„Tak na to si mala myslieť skôr ako si mi na hodinu obsadila kúpeľňu.“
„To bola nutnosť prvej pomoci.“
„Vyriešime to rýchlejšie.“ Uterák si držala bližšie pri tele a jednou rukou ukázala na voľné dvere.
„Nech sa páči, je voľná.“ Justin sa len usmial a pokrútil hlavou.
„Ale ja mám teraz všetko čo potrebujem vidieť.“
„Môžeš si zobrať veci a ísť sa prezliecť do kúpeľne znova.“
„Vieš že mi dlho trvá, kým si nájdem čo si vlastne chcem obliecť.“ Justin si povzdychol.
„Ale za toto utrpenie niečo chcem.“ Prišiel ku nej a nastavil líce. Ona si pobozkala ruku a priložila ju k jeho lícu.
„Akože toto bolo čo?“
„Pusa na líce.“
„To bolo hnustné.“ Jessica už nechcela zdržovať takže mu ju rýchlo dala a obidvaja sa usmiali. Rýchlo ho dostrčila do dverí a zavrela ich. Obaja sa opreli o dvere s úsmevom na tvári. Nakoniec len pokrútili hlavou aby tie myšlienky odohnali preč. Jessica sa pobrala k svojmu kufru a začala v ňom prehrabávať veci.
„To nie, to určite nie. Prečo som si toto tu vlastne brala?“ Opýtala sa pred zrkadlom Jessica už asi 3 krát. Justin sa na ňu už chvíľku díval. Nechcel to robiť naschvál ale ona si ho vážne nevšimla. Jessica stála pred zrkadlom v spodnom prádle a v oboch rukách držala dve rôzne verzie oblečenia. Prirovnávala si ich k sebe, ale stále sa nevedela rozhodnúť.
„Tie naľavo.“ Jessica sa rýchlo otočila a tie šaty si držala bližšie pri sebe.
„Justin!“ Hodila po ňom tie napravo a on sa začala smiať.
„Kedysi som ťa videl aj v horšom prevedení, ale musím uznať že si naozaj vyrástla a hlavne ...“
„Ani nepokračuj. Justin! Hneď sa vráť naspäť. Som tu len v Spodnom prádle ak si si to nevšimol.“
„Práveže to sa nedalo nevšimnúť si. Ale si v ňom roztomilá.“
„Veď Justin prestaň.“ Jessica sa začala červenať tak si radšej hlavu sklopila dole.
„Veď už idém.“ Pokrútil hlavou a ona si na seba čo najrýchlejšie obliekla:

.
„Môžeš.“ Zakričala na neho a stále sa pozerala do svojho odrazu v zrkadle.
„Vyzerám v tom naozaj blbo.“ Justin k nej prišiel bližšie a trošku ju odsunul zo zrkadla a postaivl sa vedľa nej.
„Tak s tím nesúhlasím. Teraz rovnako vysoká ako ja, lenže radšej si ich daj teraz dole.“
„Nie, tieto milujem.“
„Prosím.“ Jessica si len povzdychla . Vyzula si ich a hodila ich za seba.
„Hneď lepšie.“ Justin si ju k sebe pritiahol bližšie a ruku jej položil okolo ramien. Dívali sa na seba do zrkadla a Justin rýchlo vytiahol svoj Iphone a odfotil ich. Jessice sa to začalo páčiť tak sa začali fotiť pred zrkadlom.
„Je to dosť divné, keďže sa fotíme pred zrkadlom.“
„Keď budú tie fotky na twitteri, každému sa budú páčiť.“
„To nespravíš.“
„Ale no ták, potrebujem novú profilovku.“
„Jasné, ako keby tá terajšia nebola z pred 5 dní.“ Justin na ňu ukázal prstom a prekvapivo sa na ňu pozrel.
„Ty sa mi dívaš na twitter!“
„Nie, to si odkiaľ zobral.“
„Sama si to povedala.“ Jessica sa držala príkladu: Len zatĺkaj!
„Nič som nepovedala.“
„Ale áno, a teraz začínaš červenieť.“
„No určite.“ Jessica sa rýchlo pozrela do zrkadla ale nebola červená.
„Justin!“
„Sama si sa priznala.“ Jessica si len povzdychla.
„Možno som si ho raz pozrela, no a čo.“
„Veď nič.“ Justin zhodil Jessicu na posteľ a začal ju štekliť. Pred tým si však pomyslel: Keby len vedela koľko- krát som bol ja na tom jej. Jessica prevalila Justina pod sebe a začala si tlieskať, lenže to využil Justin a znova ju dal po seba. Rukami sa pridržiaval postele aby na nej neležal. Nechcel jej ublížiť.
Jessica si prekrížila ruky a nahnevane sa pozrela na Justina.
„Musíš ešte veľa jesť.“
„Ts, to nebolo fér.“
„Počuj, keď už sme pri tom jedle...“ Justin sa pozrel na mobil na posteli vedľa nich a na ňom svietilo: 12:10...“ani sme neraňajkovali.“
„Nie som hladná.“
„Nie som hladná...to poznáme.“ Justin sa postavil z postele a išiel si zobrať bundu. Oblečený už bol.
„Kam si myslíš že ideš?“
„Ideme...“
„Justin, naozaj nie som hladná. Ale mohol by si mi spraviť jednu láskavosť.“ Milo sa na neho pozrela.
„Akú?“ 
„Potrebujem dávku cofeínu...“
„Nie potrebuješ sa najesť.“
„Ale veď ja som už zvyknutá mať na ráno kávu...“ Buchla do postele a pozrela sa na Justina.
„Je na čase to zmeniť.“ Podišiel ku nej a ťahal ju za ruku. Ona si len povzdychla a obula si tie topánky. So špirálou na očiach vyšla už z kúpeľne a vlasy jej už uschli takže si ich len prehrabla rukou a zobrala si mobil ktorý ležal na nočnom stolíku. Pomaly vchádzali do výťahu a Jessica si zatiaľ zapínala mobil, keďže zistila že ho ešte včera vypla. Včera ho vypla. Včera. Zayn. 1D dom. Spomenula si čo sa dialo včera. Povzdychla si a pokrútila hlavou. Slzy sa jej tlačili do očí, lenže vedľa nej bol teraz Justin. Presne Justin- pomyslela si. Chytila ho za ruku. Justin bol sám udivený ale nevadilo mu to. Výťah prišiel až do garáží, kde Justin Jessicu potiahol k jeho autu kde stál už jeden strážnik.
„Asi sa nemám pýtať, kedy si to vybavil.“
„Asi nie.“ Justin otvoril Jessice dvere a sadol si vedľa nej. Strážnik nasadol tiež a zavrel priestor medzi prednou časťou auta a tou zadnou. Auto malo dymové sklá takže paparazzi nemali šancu vidieť kto sa v ňom nachádza. Auto vychádzalo z garáži a obidvom sa naskytol pohľad, koľko ľudí sa nachádza pred hotelom. Paparazzi, fanúšikovia ktorí držali nad hlavou nápisy: Love you Justin a pod.
„Kedy sa dozvedia, že je koncert zrušený?“ spýtala sa ho Jessica a on len pokrútil hlavou.
„Bude to v pohode.“ Jessica pohľadila Justina po ramene a usmiala sa na neho. On sa tiež usmial lenže nebol to toľký úsmev.
 

2 komentáre:

  1. úúúžasné to je .. :) teším sa na ďalšiu :) dokonalosť sama :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujém :) Ta dokonalost ma vie vzdy tak dobre rozosmiat :D Naozaj dakujem :) A pre zlatíčka, ktoré toto čitajú mam jedno prekvapenie :) Urcite uz tusite co to je a tusite dobre :) II Trailer je uz na Youtube! :) Konecne som vam ho tam mohla dat.. :) Niektore veci su tam zvlastne, ale pointa je v tom napisana, takze sa v nom dozviete co sa bude nachadzat v dalsich castiach :) Dufam ze sa vam bude pacit :) http://www.youtube.com/watch?v=lYLbtm2a-sE&feature=youtu.be With love your Eni :)

      Odstrániť