piatok 30. novembra 2012

Pri západe slnka 14

Na farme sa stále viac začal objavovať Taylor. Karin to nevadilo. Aspoň tam mali pomoc.Taylor bol super chalan, s ktorým bola vždy sranda. Ale keď na farmu chodil v kuse týždeň, od rána do večera. Bolo jej to trochu divné. Veď aj oni majú obrovskú farmu. Prečo chodí k nim na farmu? Prečo nepomáha doma otcovi: Cítila sa divne. vedela koľko práce je  teraz na farme, v tomto období, keď sa zbiera úroda. Tak prečo bol Taylor varený, pečený u nich. A keď im Mark vždy ´´nenápadne´´ pridelil spoločnú robotu spojila si 2 a 2 dokopy a došlo jej o čo sa tu všetci pokúšajú.
Práve bola s Taylorom na konci ohrady a opravovali plot, ktorý sa začal kolísať po tom, ako do neho narážali kone. ,,Tak som rozmýšľal. Končí sa zberba. No, či by si ....ummmm....´´ ,,,No už to zo seba vysúkaj.´´zasmiala sa nad ním Karin, prišlo jej zlaté, ako sa červenal a hanbil. ,,No či by si so mnou nešla na jesenný ples.´´vychŕlil zo seba tak rýchlo, že Karin musela ešte chvíľu spracúvať a rozkladať to, čo jej povedal, aby vôbec pochopila čo jej povedal. ,,No...Tay...dobre vieš, že nikdy som na nič také nebola....nebaví ma to....raz som tam bola a neskončilo to ktovieako....´´ zachechtala sa, keď si spomenula na tú príhodu. Taylor sa k nej pridal. ,,Viem a chápem , že po takom zážitku máš zrejme traumu do konca života. Ale Kevin si už našiel dievča, zbavil sa stojčeka a prestal slintať. Nemusíš sa báť, že by sa história zopakovala. Ale, tak som myslel, že by sme mohli ísť spolu..... jasné, že nezáväzne, čisto ako kamaráti.´´,,Kamaráti?´´ ,,Áno, ako kamaráti. Sľubujem.´´ usmial sa na ňu tým oslnivým úsmevom a Karin nevedela povedať nie. ,,Ale ak sa ku mne Kevin priblíži zdrhám a nezastaví ma nič.´´ Na tom sa už obaja začali smiať...........Karin si spomenula na ten zážitok. Mala 16 a bola tu stále nová. V škole sa s nikým nebavila a tak nikto ani nevedel, kto poriadne je. tak ako každý rok a vtedy sa konal typický jesenný ples. No nebol to úplny ples. Po uliciach boli porozostavované stánky, kolotoče a na námestí trala živá kapela. Všetci sa zabávali , tancovali.......Mark si veľmi želal, aby tam zapadla, aby si našla priateľov a tak , keď ju na ples pozval Kevin, Mark to odsúhlasil skôr, ako Karin stihla čokoľvek povedať. Aký vlastne bol Kevin? Pehavý, vysoký, chudý, s neskrotnými vlasami, strojčekom a neustálymi slinami, ktoré mu tiekli z kútikov úst. Školská bifľa. Nikto sa s ním nebavil a Karin o to nemala tiež záujem. No Kevin to to ´´prijatie´´ jeho pozvania na ples vykreslil po svojom = chodia spolu. A tak to aj potom vyzeralo.
Karin sa ho celý večer snažila od seba odohnať, ale keď ju Mark prinútil s ním tancovať slaďák myslela, že je po nej. Nielen, že mu neskutočne páchlo z úst po cesnaku, ale neustále sa na ňu blažene pozeral, až tak, že zabudol prehĺtať.Odniesol si to jej sveter, ktorý mal na sebe jeho vzorku slín. A tým to vôbec neskončilo. Po slaďáku nasledoval ďalší a ďalší. Karin to už nevydržala a chcela odísť, vtedy ju Kevin schmatol za ruku a prudko si ju k sebe otočil tvárou. No jeho geniálny mozog to nevypočítal a nastala priama zrážka. Samozrejme si to odniesol Karinin nos. No Kevinovi to nevadilo, chytil ju za pleca a pobozkal. Karin skoro utopil a keď sa jej konečne podarilo od seba odtiahnúť zistila, že jej vlasy sa mu zamotali do strojčeka. Všetci sa na nich dobre zabávali. Kevinovi to nevadilo, bol v inej dimenzii  z toho, že pobozkal dievča, vôbec ho nezaujímaloto, že jej vlasy museli vystruhávať z jeho strojčeka. Odvtedy sa mu oblukom vyhýbala.

Keď si na to spomenula musela sa začať opäť smiať. Na toto nikdy nezabudne. Už sa stmievalo a všetci sa poberali preč. Taylor si obliekal košeľu na verande, keď za ním vyšiel Mark. ,,Nechceš tu ostať na noc? Už je neskoro.Jedna izba je ešte voľná.´´Karin sa ostala šokovane pozerať na Marka. takto sa niekomu pchať do riti. Toto už bolo moc. Toto už Mark prehnal. ,,Nie, ďakujem, ale otca nemôžem doma nechať samého. Majte sa a dobrú noc, zajtra.´´Mark sa vrátil späť do domu a Karin vošla za ním. ,,Tak toto si nemusel.´´,,Čo? ´´,,Čo sa tu deje?´´ prišiel do kuchyne osprchovaný Luk len s uterákom okolo pása a zamieril rovno do chladničky. Typické. ,,Mark práve navrhol Taylorovo, aby to ostal na noc.´´ Luk sa zastavil v strede pohybu a pomaly sa otáčal. ,,Čo?´´ nezrozumiteľne zamrmlal, ke´dže v ústach mal rezeň.,,Počul si.´´Luksi vybral rezeň z úst a začal: ,,Ja som ti to hovoril. Hovoril som ti, aby si si dávala pozor. Len aby si nemala dohodnutý už aj termín svadby.´´,,Ty vol!´´ ,,hej, hej. náhodou Tay je slušný chlapec. Je milý, dobrý, staros...´´ ,,No a?!´´ skočila mu do toto Karin.,,Mňa to nezaujíma. Povedala som ti to vtedy a poviem ti to aj teraz. JA S NÍM NIČ NECHCEM MAŤ!! Tak to prosím pochop a nestarak sa do mňa.´´ ,,Tak jej si chcel sám ubytovať v  jej posteli Taylora a ke´d som ja chcel, aby tu Amy ostala spať, tak : Nie, nie, na to zabudni....´´ ,,Ale to bolo niečo iné...´´

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára