nedeľa 2. decembra 2012

EVERYTIME! 15


„Zas nie až tak že som smrteľne chorá, proste si sprav pohodlie, len sa na mňa netlač.“ Jessica sa zasmiala na Justinovi a ten len nad ňou pokrútil hlavou.

***If I was your boyfriend, never let you go
Keep you on my arm girl you'd never be alone
I can be a gentleman, anything you want
If I was your boyfriend,
I'd never let you go, I'd never let you go****
„Justín, vypni to!“ Ozvala sa Jessica po tom ako ju zobudila Justinova pesnička Boyfriend. Pretrela si oči a sadla si na posteľ. Otočila sa doľava a tam si spokojne odfukoval Justin. Pozrela na stolík vedľa neho a tam vybroval jeho mobil. *Budík? To myslí vážne?* Pomyslela si Jessica a nahla sa cez Justina vypnúť ten budík. Vypla mu ho, lenže jej pozornosť upútala tapeta na jeho mobile. Zobrala jeho mobil do rúk a začala si pozerať tú fotku. Bola to fotka keď boli ešte malí. V ich domčeku na stromu. Jessicu drží Justin na chrbte a Mandy mu dáva pusu na líce a on sa červená. Jessica sa zasmiala nad tou fotkou. *Ale odkiaľ, má tú fotku, veď ju predsa fotil. Kto ju to fotil?* Jessica sa snažila spomenúť si. *No jasné, Ryan! Kto iní.* Nechala mobil na posteli a odišla do kúpeľne sa osprchovať, predtým si však zobrala veci na prezlečenie. Po hodine vyšla už z kúpeľne prezlečená a pripravená na dneskajší deň. Oblečené mala:

Dnes sa mala znova stretnúť s jej manažérom lenže musí priviesť aj Justina. Včera keď jej volal, hovoril že je to veľmi naliehavé aby tam prišli obaja, vraj tam má prísť aj Scooter, takže v tom niečo naozaj musí byť. Avšak, Jessica zabudla informovať o tom Justina. Podišla bližšie k jeho strane a dívala sa na neho ako spí. Bol taký zlatý keď spal. Spokojne sa usmieval. Jessica ho jemne pohladila po líci a on prekrútil tvár do vankúša.
„No prepáč, ja sa ťa tu snažím zobudiť veľmi príjemne ale keď to inak nepôjde.“  Jessica sa išla už postaviť z postele ale v tom začula ako spod periny hovorí Justin: „Už som hore.“ Usmiala sa.
„Veď preto. Zabudla som ti oznámiť, že dnes máme ísť do toho istého štúdia sa stretnúť so Scooterom a mojim manažérom.“ Justinodhodil prikrývku a sadol si na posteľ.
„Prečo? A ja o ničom neviem, Scooter by mi to povedal.“
„Tak máličko, som ti to mala oznámiť aj ja.“ Justin si prekrížil ruky na posteli a upriamil pohľad na Jessicu.
„Nedívaj sa tak na mňa, bojím sa.“ Jessica si prezeral svoj twitter a odpisovala fanúšikov o prekvapení. O turné sa informácia má dostať až do svete dnes.
„Ehm, ehm....“ Ozval sa Justin a Jessica sa na neho otočila s točivou stoličkou.
„A čo tak informácie?“
„Tiež o ničom neviem. Viem len že sa tam máme stretnúť my štyria.
„Super. A to že má niekto aj iné plány ich nezaujíma.“ Justin sa pomaly postavil z postele a prechádzala okolo postele ale Jessica ho tam znova hodila a začala sa na ňom smiať. Využila situáciu, kým nevedel čo sa deje a rýchlo si na neho sadla.
„Niekto to tu nemá pod kontrolou.“ Jessica ukazovala na Justina a smiala sa na ňom.
„Vážne?“ Justin sa na ňu pozrel a si dala ruky na tvár. Dala si ich preč a už ležala na posteli  ona.
„Vieš čo Bieber, prestávam sa s tebou rozprávať. Raz chcem aj ja víťaziť a nie stále len ty.“
„Kto s tím začal?“
„Ja som aspoň na tebe neležala polonahá.“ Jessica si zakryla rukou oči a smiala sa na Justinovi.
„Ako-že chceš povedať že ti to vadí?“
„No tebe by to nevadilo?“
„To je iné, ale musím sa prikloniť k tomu nevadilo.“
„Prikláňam sa s tebou.“ Jessica si dala ruku z tváre preč a dívala sa na Justina.
„Niekto tu začal cvičiť?“
„Nepozeraj sa tak na mňa.“ Justin rýchlo prebehol do kúpeľne a Jessica sa na jeho reacii zasmiala. Ležala na posteli, ale pred tým si ešte zobrala k sebe svoj mobil a znova pokračovala v tom čo začala, avšak teraz si pozerala svoje správy.
*Prečo si nechceš priznať že Zayna miluješ?“ Správa bola od Liama.
*Nerozumieš tomu.
*Stačil mi výťah Jess. Miluješ ho a on teba. Prečo to spolu neskúsite.
*Už to nechcem skúsiť.
*Justin?          Jessice až teraz dochádzali tie fakty. Ona by ani nedokázala chodiť so Zaynom, kým by tu bol Justin a naopak. V prítomnosti Zayna jej nechýba Justin a v prítomnosti Justina nemyslí na Zayna.
*Omnoho viac.
* V San Franciscu ti to pomôžeme vyriešiť. Jasné že bez Zayna.
*Liam?
* Nie mrkvička.
* Loui, prečo to čítaš?
* No prepáč, čítame to všetci.    Jessica prestala písať a hneď sa zarazila. Číta to aj Zayn. Určite ho ranila tým že to už nechce skúsiť. Chce to skúsiť, ale nie. Nechce to skúsiť. *Prečo mám v tom toľký zmätok?* -pomyslela si. Avšak o minútku jej vyhodilo ďalšiu správu.
* Louis zabudol dopovedať že Zayn tu nie je.
* Chcete aby som dostala infarkt?
* Prepáč mrkvička, ale sama vidíš že by si Zayna len tak zahodiť nemohla.
* Nerozumiete tomu. Je to ťažké.
* A preto prichádza na scénu 4/5 One Direction aby ti pomohli. Ale nebudeme ti pomáhať medzi Zaynom a Justinom, pretože máme obidvoch radi a Zayn je našou súčasťou. Len ti pomôžeme aby si sa medzi týmito dvoma nezbláznila.
* Ľúbim vás chlapci. Nech žije San Francisco!  Jessica sa odhlásila a hneď mala lepšiu náladu. V posledných dňoch to bolo len o nich dvoch ale ona potrebuje niečo iné. Justin medzitým vyšiel z kúpeľne už oblečený.
„Ideme?“ Jessica súhlasne pokývala hlavou a chytila Justina za ruku.
„Prečo?“
„Pretože toto sú naše posledné dni, keď patrí celý čas len a len nám.“ Justin musel súhlasne pokývnuť ale nakoniec sa usmial na Jessicinom výraze kým sa na neho dívala. Výťahom zišli až do jedálne, Jessica chcela zmačknúť ešte garáže, ale Justin ju chytil za ruku a museli ísť na raňajky. Jessica sa na neho krivo pozrela a on ju len ďalej viedol k stolu. Spolu sa naraňajkovali a znova nastúpili do výťahu ktorí ich odviedol do garáží. V garáži znova stálo to isté čierne auto. Nastúpili do neho a ono ich doviezlo až pred štúdio. Pred štúdium stálo množstvo fanúšikov a novinárov.
„Ako sa o tomto dozvedeli?“ Jessica sa otočila na Justina.
„Oni sú tu vždy, keďže vedia že sme tu v Londýne.“ Jessica sa na tom zasmiala a strážnici im otvorili dvere od auta. Obaja vyšli a Justin chytil Jessicu za pás a novinári ich začali fotiť, ako len mohli. Avšak oni stáli na pravej strane a fanúšikovia na ľavej a obaja išli na tú pravú k fanúšikom. Strážnici sa na tom potichu zasmiali a zastali si za nim oboch. Justin a Jessica sa ešte stále fotili. Či už spoločne alebo len po samých s fanúšikmi. Fanúšikovia stále kričali ich mená a snažili sa dostať k nim čo najbližšie lenže ostatný strážnici držali závory aby sa nedostali bližšie. Stal sa z toho chaos, takže ich oboch museli zatlačiť do budovy.
„To bolo šialené.“ Ozval sa Justin a otočil sa na Jessicu.
„Milujem tento pocit šťastia.“ Strážnici odviedli Justina a Jessicu na to najvyššie poschodie, kde bola včera Jessica, lenže tento- krát do inej miestnosti. V miestnosti bol veľký stôl za ktorým sedeli Scooter a Jessicin manažér. Justin a Jessica si sadli oproti nim.
„Takže...“

5 komentárov:

  1. akosi sa to zamotáva :DD a to sa mi páči :DD je to skvelé :DD teším sa na ďalšiu a som zvedsvá čo vyvedú tie 4 kraslice :DD *K*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A to je len zaciatok :D a to som sa este nedopracovala k stredu :D ou dakujém :) nó na to som zvedavá aj ja :D :D :D kedze to este nadpisane nemam :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak na nej zapracuj :DDD *K*

      Odstrániť
    2. Zapracuvavam :D ale dalsie casti este o tom niesu (mam ich uz predpisane davno) tak mozno o 3-4 casti uz na tom zacnem zapracovavat :D

      Odstrániť
    3. božééé :DD si hnusná :DD ja to už chcem vedieť :DD i keď aj by som to robila na tvojom mieste :DDD *K*

      Odstrániť