pondelok 3. decembra 2012

Pri západe slnka 15


Karin nahnevane vybehla po schodoch na poschodie. ,,Ja jej chcem len pomôcť.´´,,Oci, ale láska si nevyberá. A ty jej nemôžeš nakázať, aby milovala niekoho, kto sa tebe páči. Len by si jej tým mohol ublížiť a odohnať si ju od seba. nechaj to tak, ono sa to nejak vyvŕbi..... Ale to s tým kempovaním Taylora u nás si prehnal .....´´ Luk namyslene zdvihol bradu a svižným krokom sa odobral ku schodom. ,, Jauu, do hada.´´ Chodbou sa rozľahol rachot a následne Lukov výkrik. ,,Si v pohode?´´zakričal mi so smiechom Mark z kuchyne. ,,Hej, ak nepočítam, že som si asi oddelil maliček na nohe od zvyšku tela....Inač som úplne v pohode.´´ mark sa len zasmial a pokrútil hlavou. Luk, typický Luk.Ale svojho plánu sa nevzdá. Karin je ešte len dieťa. Treba ju trochu nasmerovať na správny smer. Harry nie je chlapec pre ňu. A nech si hovorí kto chce ,čo chce.

Karin sa nasledujúce dni nebavila s Markom a už vôbec nie po tom, ako videla, že Taylora stále húcka na ňu. Stále bol pri ňom a niečo mu hovoril. Taylor bol potom prítulnejší a všade chodil s karin ako psík. Nespustil ju z očí. Bolo jej to nepríjemné. Cítila sa ako vystavný kus vo výklade v obchode. Stále na ňu zízal. Jej nezvoziu podporoval fakt, že už o niekoľko dní sa má vrátiť Harry. Ako tu bude žiť? Na jednej strane farmy chalan, ktorý s ňou robí zázraky, trhá jej železné srdce na kúsky a privádza do vyprahnutej krajiny slnko. A na druhej strane farmy krásny kovboj, ktorý začína byť vtieravý, ale aj tak ho má rada. Bol to jej jediný priateľ široko-ďaleko, vždy ju chránil. Ale ako mu vysvetliť, že s ním nič nechce mať, bez toho aby mu neublížila?
,,Mark, ja to zvládnem.´´ povedala už nahnevaným hlasom, keď jej už po piaty krát vytrhol z rúk vedro s vodou, ktoré niesla koňom do ohrady. Nádych, výdych. Chce byť predsa len zdvorilý.,,Ja ti len chcem pomôcť. Si predsa dievča. Nemala by si sa tak namáhať. Mala by si oddychovať. Čo tak zájsť na nákupy?´´ V Karin to vyskypelo a vybuchla: ,,Nákupy? Zdá sa ti, že nechodím dosť vhodné oblečená? Čo tak, keby si si na tie nákupy skočil ty? Už len na toto budem míňaž svoj čas! A že dievča sa nemá namáhať? Čop som, ti tu ja? Doteraz sa nad tým nikto nepozastavoval. Lezeš mi s tou starostlivosťou na nehvy. Asi jeden kýbeľ žrádla a vody pre tie koňe zvládnem idniesť, tak mi to láskavo daj a nepleť sa mi pod nohy!´´vykríkla na neho, vytrhla mu vedro z ruky a rýchlym krokom mierila k ohrade. Už má toho dosť, čo sa všetci zbláznili?!

1 komentár:

  1. bože, nech už sa tam príde Harry, lebo sa zbláznim :DD inak je to skvelé :DD *K*

    OdpovedaťOdstrániť