streda 12. decembra 2012

Pri západe slnka 17


Karin sa rozbehla k autu a s celá nedočkavá čakala, kým Harry vystúpi. Harry vystúpil a Karin sa mu hodila okolo krku. ,,Tak si mi chýbal. Bála som sa o teba.´´ zašepkala mu do pokožky na krku. Nikdy v živote by to neurobila, ale teraz keď ho tu videla vedela, že to musí urobiť. Má ho rada. Viac než rada a ak o neho nechce prísť musí ona dokončiť jeho robotu a zbúrať ten pevný múr okolo jej srdca a citov, ktorý začal búrať Harry. Musí sa z toho vyslobodiť. A toto je ten spôsob ako. ,,Ale nehovor!´´ tvrdo a chladne odpovedal Harry. Ani jej neopätoval objatie. Len si ju od seba odtiahol a kráčal do domu. Karin sa za ním nechápavo pozerala. Myslela si, že sa to zmenilo. Žeby mal Mark s Lukom pravdu? Naozaj je to rozmaznaný fracek, ktorého nezaujíma nič iné len on sám? Ale veď vtedy pri obrazoch, na lúke.....to všetko na ňu len hral? Spravila zo seba najväčšiu kravu,len preto, aby sa chlapec dobre zabával. ,,A to som si myslela, že on je ten pravý. Bola som schopná sa pre neho hádať so všetkými naokolo. A nakoniec.....´´´- otočila sa a ráznym krokom išla ku stajni.
 ,,Čo sa stalo? ´´ zastavil sa pri nej Taylor ,,Spravil ti niečo ten kretén? On nie je ten pravý pre teba, si z toho všetkého, čo sa za posledné dni udialo len zmätená. Ale to nevadí, ja počkám. Ak sa ťa čo len dotkol zlámem mu všetky kosti v tele.´´ Karin prešlo tornádo. zastala, prudko sa otočila, aby bola Taylorovi čelom a začala kričať. ,,Ty si na neho hubu neotváraj! Čo si vlastne myslíš? Na čo si tu? A ja že si prišiel Markovi pomôcť, ale ty si ma prišiel dostať do postele. Sklamem ťa Taylor, aj keby si bol ten posledný chlap na svete s tebou by som v živote nevliezla do postele. Ako ti do frasa mám vysvetliť, že si pre mňa len kamarát? Nerozumieš? Nič viac. tak mi daj do riti konečne už pokoj a vypadni aby som ti tie kosti nezlámala ja. Ty vôbec nevieš, ako mi je ani čo je pre mňa dôležité. To viem len ja. Počujete všetci?! Len JA! Tak ma konečne nechajte žiť! Je to môj život, tak sa láskavo do mňa prestaňte starať.´´ otočila sa a chcela pokračovať v ceste ku stajni, ale ešte jej napadla jedna nevybavená vec: ,,Tayllor, na tú tancovačku si zavolaj niekoho iného. Lepšie bude, ak sa nebudeme istý čas stretávať. Obaja si to potrebujeme nechať prejsť hlavou. A ty Mark sa už láskavo nestaraj do záležitosti týkajúcich sa môjho srdca. Vidíš ako to kvôli tebe dopadlo? Zničil si priateľstvo medzi nami. Dúfam, že si spokojný.´´ povedala už kľudným hlasom. Potrebovala to všetko dať zo seba von. Keď prišla ku stajni prešla ňou a ,mierila na pašu. Vysadla na Wildyho a všetky kone vyhnala von z ohrady. Hnala ich cez lúky až ku jazeru. Nepotrebovala ani osedlať Wildyho.Jazdenie bez sedla je náročnejšie, ale chcela aby sa kone osviežili v jazere v takom horúcom dni a sedlo by len prekážalo. Aj ona potrebovala vodu, no nie na osvieženie ale na schladenie.
 Taylor ostal stáť na mieste ako prikovaný. Tak on sem celý čas chodí, pracuje tu a to všetko len kvôli nej. Chcel jej dať času koľko len potrebuje. Nechcel na ňu tlačiť, chcel len aby mu aspoň trošku opätovala city. A ona tu z neho namiesto toho spravila najväčšieho chudáka a úbožiaka. ,,Toto ti nedarujem, toto si ešte spolu vybavíme, si mi niečo dlžná Karin!´´
  Taylor nasadol do auta a ani nečakal na Marka, ktorý sa mu pokúšal niečo povedať. Prudko vyštartoval, až sa mu prah za autom zvíril.Zatínal zuby a drtil volant v ruke....,,Toto ti Karin neprejdem!´´

2 komentáre:

  1. nepáči sa mi čo sa tam deje :D nepáči sa mi ten Taylor či ako sa volá :DD nepáči sa mi, že Harold neviem o tom, že pokiaľ si tam on spokojne spinkal,ona si tam išla oči vyplakať :)) a nepáči sa mi, keď sú na seba taký hnusný :DD chcem, aby boli už konečne za dobre :)) prosím,, prosím :DD *K*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám pocit že ju chce ten Taylor zraziť.... :D
    a odkaz pre Harolda "Spamätaj sa!" :) :D

    OdpovedaťOdstrániť