sobota 29. decembra 2012

Pri západe slnka 21


Už to bol týždeň odkedy sa Harry rozhodol ostať na farme. Manažérov to nepotešilo, pretože sa začínali tešiť na to, že obnovia zrušené tuné. Snažili sa mu to vyhovoriť ale Harry má tvrdú hlavu. Jeho mama bola na neho hrdá. Videla, že konečne je to jej syn a nie tá super star. Harry trávil všetko čas s Karin a ona sa nebránila. Priznala si, že je zaľúbená a bol to príjemný pocit. Tie motýle v bruchu zakaždým, keď bol na blízku a to nehovoriac o tom, keď sa jej dotkol.Ale Karin sa len tak nedá a Harry si na bozk bude musieť ešte počkať. ,,Tak čo, ako sa bozkáva?´´ ,,Luk,veď je to tvoja sestra.´´,,No a? Môžem to vedieť, aspoň to nemusím skúšať ja.´´ ,,Ty si hovedo.´´ obaja sa začali smiať. Vzťahy na farme sa dosť zlepšili, všetci si vychádzajú vustrety, teda k Harrymu sa všetci začali správať lepšie. Už to nie je ten chalan čo sem prišiel. ,,Neviem.´´ ,,ČO? Ty nevieš ako sa bozkáva? Čo ste sa ešte nebozkávali?´´ ,,Nie, Karin sa na to ešte necíti a ja na ňu nechcem tlačiť.´´ Luk sa uchechtol. ,,Hej, som rád, že to takto je. tak sa láskavo nesmej. Vieš, potom to bude cennejšie.´´ ,,Ty si akosi zmäkol...povedal by som, že premäkol.´´ začal sa smiať Luk, no Harry sa na neho vrhol a začali sa priateľsky biť.
Udychčane ležali jeden vedľa druhého a pozorovali oblavy ako sa pretekali na oblohe. ,,Zajtra je tá zábava v meste pôjdete?´´ pozrel sa na Harryho Luk. ,,Ja neviem, ani som nad tým nerozmýšľal. Úplne mi to vypadlo.´´ ,,No ani sa nečudujem, keď máš hlavu plnú mojej sestričky.´´ ,,Prestaň už.´´buchol ho do ramena Harry. ,,Bracho, ale vieš ty si jej prvý chalan......´´ ,,No a? Kam zas mieriš?´´ ,,No, že ona ešte nikoho pred tebou nemala. Takže si jej PRVÝ. Chápeš?´´ ,,Och Luk, čo mi tu ideš dávať rady ako mám v ....´´´,,Dobre, dobre. Kľud bráško. Otec by ti to nehovoril ale ja som tiež len chlap a...´´ ,,Ty si chlap? Že som si to nevšimol.´´ začal sa smiať Harry. ,,Ty, to odvoláš!´´ skočil na neho Luk a začal mu robiť orecha na hlave. Harry sa pod ním so smiechom začal krútiť v snahe dostať sa od neho. ,,Aaaaaa. Dobre, dobre odvolávam to.´´ ,,No vidíš.´´ usmial sa na neho Luk víťazne. ,,Ja len, že stále je to moja malá sestrička, tak buď k nej nežný a opatrný.´´ Harry sa na neho len usmial. Prišlo mi milé ako sa Luk o Karin tak strachuje. Spomenul si na svoju sestričku ,, Prvé čo urobím keď pídem domou bude, že je riadne vyobímam. Och, tam mi chýbaš.´´
Karin s Harrym zosadli z koňou. mali voľno, tak sa rozhodli, že si pôjdu zacválať. ,,Zachvíľu bude zapadať slnko. To je vzdy najkrajší západ slnka.´´ Povedala Karin a ľahla si do trvávy na lúke. Wildyho nechala voľne pusteného aby sa napásol. Harry sa na ňu usmial a spravil presne to, čo ona.
Harry si ľahol na bok a začal sa jej hrať s vlasmi. ,,Karin?´´ ,,Áno?´´ ,,Dneska mi povedal Luk, že zajtra je v neste tá zábava či trhy či čo to vlastne je. No, ja len, že či by si nechcela ísť...Ale ak nechceš, tak nemusíme, vieš ja ťa nechcem nútiť ak sa ti nechce, ale ak...´´,,Harry, rada tam pôjdem.´´ prerušila ho Karin s úsmevom, ke´d videla, že sa už v tom začína strácať. ,,Naozaj? No ja som si myslel, že nebudeš chcieť ísť. Som strašne rád.´´ ,,Bol si už niekedy na takom niečom?´´ Ešte nie, ale mama o nich dosť rozprávala, že je to kúzelné.´´ ,,V tom mala pravdu, bude sa ti to páčiť.´´ Harry si spritiahol Karin k sebe do objatia a spolu len tak ležali. Počuvali ako vtáčence spievajú všade naokolo, ako sa vietor pohráva s trávou okolo nich a pozorovali ako sa obloha pred nimi začína meniť. Čím viac sa obloha rozlievala na čorveno, tým silnejšie pocity sa v oboch hromadili. Karin pootočil hlavu a zadívala sa do Harryho očí, ktoré ju už dlhšie prepaľovali. Strácala sa v jeho pohľade, teraz je ten prvý čas. Ruku mu položila na tvár a zahľadela sa mu do očí. Harry sa začal približovať, zavrela oči. Ak to predtým boli motýle v bruchu, keď sa jej dotýkal. Čo potom je toto, keď ju bozkáva? Nevedela odpoveď, ale vedela, že sa jej to páčilo. Harry sa opatrve dotkol jej pier, akoby boli z porcelánu. Karin pootvorila pery a Harry ich zajav v svojich. Obsypával ich drobnými pusinkami a nakoniec po nich prešiel jazykom. Karin si ho pritiahla a oplatila mu to. Harry sa musel do bozku umiať. Ruka sa jej triasla a hrudník sa jej nadvýhal bleskovou rýchlosťou, ale aj tak ho nepustila zo spárou svojích pier. Harry vplával medzi tie mäkke podlávčeky jazykom a začal dráždiť jej jazyk k vášnivej hre. Karin mu všetko oplácala a nechala sa unášať.

Harry sa od Karin na pár milimetrov odtiahol. Pery mala bordové od bozkou. Odhrnul jej z tváre neposlušné pramene vlasou, ktoré jej tam privial vietor. ,,Nemol som si istý, ale teraz už som. Karin nemám ťa rád a ani ťa neľúbim!´´ povedal vážnym hlasom. Karin povedol úsmev na tvár, prestávala tomu všetkému chápať. Takže predsa len je to hra? Harry sa musel zasmiať nad jej vystrašeným výrazom. ,,Karin, zlatko, milujem ťa.´´ povedala dal jej malú pusinku na nos. Karin ešte chvíľu spracovávala to, čo jej Harry povedal.Nebola si istá, či to myslel vážne, ale presvedčil ju ďalším bozkom, ktorý bol dlhší ako ten prvý. ,,nechcem aby si mi odpovedalaak sa na to ešte necítiš. Mne to nevadí, počkám. Budem na teba čakať.´´zašepkal, keď sa opieral svojím čelom o to jej. Karin bola šťastná, že jej Harry dal priestor a že na ňu netlačí. V spoločnom objatí sedeli na lúke ešte hodnú chvíľku, vychutnávali si tú nádherú pred nimi a jeden druhého.

5 komentárov:

  1. to je krásne :) konečne sú spolu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO to vole :)) ako sánka niekde na zemi :DD je to krásne, skvelé, dokonalé :)) konečne si k sebe našli cestu :)) som tak happy :)) *K*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aaaaaaaaaaaaaaaaaaa krááásne nádherné a dokonalé dokopy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :O čože? :D ja normalne nemám slov .. ale že nemám slov! :D DOKONALE je slabe slovo :P ja jednoducho milujem tvoje príbehy :) len škoda, že nie je aspoň každý deň jedna časť :/ ..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem babušky :) všetkým Vám *Dada*, Danka, K aj všetkým Vám anonymným :) som strašne rada, že to vôbec niekto číta a keď si čítam tieto úžasné komentáre mám obrovskú radosť. :) aspoň viem, že sa to niekomu páči :)potom mám hneď chuť písať ďalej :) pre človeka nie je nič lepšie ako vidieť, že sa jeho dielo :D niekomu páči :) naozaj ďakujem :)Veľmi rada by som pridávala časť aj každý deň, ale niekedy vôbec nestíham...ako napr. teraz :D robím do školy projekt a sedím pri ňom už 5 deň a ešte neni ani polka :/ ...takže teraz som dosť vyťažené, ale budem sa snežiť pridávať časti ďalej :)Ďakujem :*

    OdpovedaťOdstrániť