štvrtok 3. januára 2013

EVERYTIME! 22



„Niesi nejaká priveľmi optimistická?“ Pozrel sa na ňu skúmavým pohľadom a Jessica si v mysli začala prehrávať všetky tie jej slová.
„Veď to predsa poznáš. Nové turné. Fanúšikovia. A dokonca je tu aj môj brat. Prečo nebiť šťastná?“  Usmiala sa na neho. On jej úsmev oplatil. Predsa jej plán fungoval. Keď jej uveril Zayn, už jej uveria všetci. Chalani sa vrátili tlačiac veľký vozík smerom k posteli. Niallove oči boli plné radosti, pričom chalani sa mu snažili ten vozík nenápadne prebrať, ale jeho ruky ho pevne držali.
„Niall, nechceš ísť so mnou za Paulom.“ Hodil na neho pohľad Harry, ktorý si začal vymieňať žmurknutia s ostatnými. Jessica sa len potichu smiala. Toto bola vážne skvelá chvíľka, ale nemohla zabúdať na tie poctatnejšie veci. Niallova reakcia na Harryho otázku bola jasná. Veľké pokrútenie hlavou.
„Ale vieš, že tam musíme ísť. Čo ak nám neobjednajú do autobusu Oreo. Čo potom?“
„Musia ho objednať, sama som ho tam napísala.“ Ohradila sa hneď na Harryho Jessica, ale ten sa len na ňu vražedne pozrel. Došlo jej to až vtedy, keď sa Zayn začal za ňou smiať. Rukou ho buchla po hlave.
„No vidíte, Jess zbožňujem ťa.“ Otočil sa na ňu Niall a poslal je vzdušnú pusu. Jessica len ukázala chalanom na Nialla a bolo počuť len 4 veľký povzdychy.
„Aby sa vám niečo nestalo. Niall môžeš si dať moje raňajky. Nemám hlad.“ Jessica prešla k Niallovi a z vozíka si zobrala len kelímok s kávou zo Starbucksu.  Niall jej dal bozk na líce a ona nad ním len pokrútila hlavou. Pozrela sa von z okna. Pred hotelom už nebolo tak veľa fanúšikov a ani novinárov.
„Počujte chalani, bude vám vadiť ak sa pôjdem nachvíľku prejsť?“ Položila nedopitú kávu na vozík a otočila sa na nich pohľadom.
„Pôjdem s tebou .“ Ozval sa Zayn, ktorý si už staval z postele. Jessica chcela protestovať, ale aj tak jej to bolo už jedno. Len sa chcela prejsť. Chalani boli zahladení, len do svojho jedla, ktoré jedli na tej posteli. Nechcela vidieť tú obliečku po tom ako tam dojedia, pretože si medzi sebou vymieňali jedlo, ktoré nakoniec začali postupne po sebe hádzať. Rýchlo otvorila dvere, ktoré za ňou zavrel Zayn.
„Počkaj ma dole, len sa pôjdem prezliecť.“ Usmiala sa na Zayna, ktorý si len vzdychol.
„Dúfam, že z toho nebude hodina.“ Zasmial sa a otočil sa na odchod.
 Jessica sa zasmiala a otvorila si dvere od svojej izby. Obliekla si: 
 
San Francisco bolo jedno z tých teplejších krajín. Takže preto si zobrala z domu aj tie teplejšie veci, ale nemohli chýbať aj letné. K tomu si ešte obula biele topánky na opätku.

Na tvár si už nič nedávala. Ešte jej to vydržalo a nechcela ešte viac zdržiavať čas. Pozrela na svoj mobil, ktorý bol na stolíku. Mala tam veľa hovorov od mami a otca, ktorý sa asi vo volaniach striedali ale všetky ich zrušila. Naprijaté hovory boli aj od Justina, ale keby mu teraz zavolala, meškala by k Zaynovi a tam mu len napísala správu:
*Prepáč, že som sa ti tak dlho neozvala. Ľúbim ťa a veľmi mi chýbaš. Večer ti zavolám a porozprávame sa. Sľubujem...*Rýchlo to odoslala a už zatvárala za sebou dvere. Prešla k výťahu, lenže v ňom už bol Jessicin manažér.  Nastúpila si k nemu a zadala prízemie.
„Kedy si mi chcela oznámiť, že už si tu.“ Otočil sa na ňu, potom ako sa Jessica zamestnávala gombíkmi, po ktorých jemne chodila prstom, aby ich nezmačkla.
„Prepáč, ale vážne som prvšie nemohla. A...“
„Ryan je tu!“ Oznámil za ňu a ona na neho hodila pohľad. Jej rola bola skákať do reči, nikto jej nikdy neskákal do reči. On si len na jej reakciou povzdychol.
„Ja viem a to je ten dôvod. Bude tancovať v tej mojej choreografii s tanečníkmi.“
„Ale...“
„Prosím, vieš, že je dobrý tanečník a naučí sa to hneď. Veď ho poznáš.“ Teraz sa už Jessica usmievala. Znova si povzdychol.
„Kebyže, ho nepoznám, tak by som aj pokrútil hlavou. Ale sám nemôžem povedať, že nie som rád, že je tu. A dokonca už si rozumie aj s chalanmi. Videl som ho dole s Liamom. Sú úplne ako starí bratia.“ Zasmial sa. Jessica v tú chvíľu úplne zbledla. Starý bratia. Ako to znie. To nie je možné. On jej priložil ruku na čelo.
„Jess, počuj čo ti je. Prečo si tak obledla. Mám niekoho zavolať?“ Rýchlo začal panikáriť. Ona len nesúhlasne pokrútila hlavou. Nedovolí aby sa spolu bavili. Čo ak si nájdu nejaké spoločné záujmy, a potom sa budú čím viac zbližovať. To nemôžu.
„Len som trošku unavená. Pôjdem si asi potom pospať.“
„Keby sa niečo dialo, hneď mi daj vedieť! A Ryan pôjde ešte dnes skúšať. Dám to do poriadku.“ Usmial sa na ňu a vyšiel z výťahu, hneď potom ako sa otvorili dvere, pred ktorými už stála ochranka.
„Slečna Madson, plánujete niekam ísť?“ Spýtal sa jeden, potom ako vyšla z výťahu. Ona len prikývla a oni sa pripojili za ňou. Prišla k Zaynovi.
„Môžeme ísť.“ Usmiala sa.
„Lenže, rozprával som sa s manažérom a musí s nami ísť aj ochranka. Je to príkaz.“ Ukázal dozadu, kde sa usmievali asi 3 vysokí chlapi. Jessica si len povzdychla a otočila sa smerom na neho.
„To poznáme. Počkaj tu na mňa chvíľku. Idem niečo vybaviť.“
„Jess, pýtal som sa. Naozaj musia ísť s nami.“
„Stále ma prekvapuješ Malik, že ma ešte tak dobre nepoznáš.“ Usmiala sa na neho a prst mu zaborila do hrude.
„Tomu neverím, že to zariadiš.“ Prekrížil si ruky a Jessica sa len víťazoslávne usmiala. Otočila sa smerom, ktorým vychádzal jej manažér. Išla presne, do tých dverí, do ktorých vstupoval on, len si nevšimla, ako do niekoho vrazila.
„Prepáč, prepáč, prepáč...“ Podala ruku osobe, ktorá ležala na zemi a ktorá sa zvíjala na zemi smiechom. 

 

4 komentáre:

  1. to je fajnove ... som zvedava do koho vrazila a kedy povie Ryanovi že je Liam ich brat :P fakt je to úžasné :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. podľa mňa vrazila do .. netuším do koho :DD je to krásne :)) a opäť napínaš :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prosim dalsiu uz sa tesim a je to napinave

    OdpovedaťOdstrániť