utorok 22. januára 2013

EVERYTIME! 25



„Už sa viac nemusíš báť. Vždy tu budem pri tebe.“ Zayn jej dal bozk do vlasov a stále ju držal pri sebe. Ten pocit, ktorý teraz cítil bol pre neho nenahraditeľný. Tá láska k nej bola nekonečná.
„Zayn, však ma chápeš. Keby som ti to mohla povedať, neváham ani sekundu, ale toto je vážne veľká vec. Kvôli nej som odišla zo Stratfordu, ešte ten večer a kvôli nej je tu aj Ryan. Všetko je len kvôli tomu.“ Jessica si prehrabla rukou vlasy ktorej jej padali do tváry a smutne pozrela na Zayna.
„Je mi to naozaj ľúto Jess, naozaj neviem ako ti mám pomôcť.“
„Pomáhaš mi, tým, že si tu teraz so mnou. Počúvaš ma a na nič viac sa nepýtaš. Ani nevieš ako si toho všetkého vážim Zayn. Naozaj neviem čo na..“ Zayn jej položil prst na ústa a len nad tým pokrútil hlavou. Znova sa otočili, ale teraz už rovno. Tam kde sa črtala nová pevnina, ktorá bola odtiaľto naozaj veľmi vzdialená, ale predsa tam bola. Jessica si položila hlavu na Zaynovo rameno a užívala si túto chvíľku. Myslela si, že možno toto stretnutie zájde aj niekam inam, ale Zayn je naozaj skvelý chalan. Jessica si utrela ešte ostatné pozostatky sĺz, ktoré sa nachádzali na jej líci a zodvihla sa. Zayna potiahla za ruku, ktorú jej vystrčil na znak, aby ho zodvihla. Chytil ju okolo ramien a spoločne sa vydali cestou naspäť k autu. Zayn jej otvoril dvere od auta a Jessica nastúpila. Za sebou zavrel dvere a šofér auto naštartoval.
„Môžeme ísť? Či chcete ísť ešte niekam?“ Ozval sa šofér. Jessica sa pozrela na Zayna a obaja vedeli, že na dnes potrebujú ešte aj zostatok.
„Už stačí až na hotel, ďakujeme.“ Ozvala sa Jessica a oprela sa hlavou o Zayna. Zayn jej dal bozk do vlasov a takto šla až celá cesta do hotela. Jessice sa celou cestou pomaly zatvárali oči, pretože bola naozaj unavená a ešte k tomu nespala, ale nechcela to dať na sebe vidieť, tak sa snažila čo najviac pozorovať okolie z auta. Auto vošlo do podzemných garáží a pomaly zaparkovalo. Už chceli vystupovať, ale zastavila ich ruka strážnika.
„Mám rozkaz, odviesť vás cez reštauráciu, novinári sa dostali na recepciu a nevedia ich odtiaľ dostať.“ Usmial sa na nich a Jessica so Zaynom poslušne išli za ním.
„Prečo to tak všetko preháňajú!“ Mrmlala si Jessica a dívala sa cestou do zeme.
„Veď si predsa Jessica Madson. Tak sa nesťažuj.“ Priateľsky ju Zayn buchol do ramena a Jessica ho lakťom buchla do rebra.
„A ty Zayn Malik. Áá“ Zasmiala sa a prehodila si vlasy na jednu stranu.
„Takto sa to nehovorí.“ Zayn jej to prerozprával s jeho anglickým prízvuk.
„Vy Angličania, sa nikdy nezmeníte.“
„Sa nevyvyšuj Američanka.“ Jessica pokrútila ironicky hlavou.
„Náhodou mám rôzne kmene po svete, ty Angličan.“ Jessica sa chytila za srdce a poslala Zaynovi vzdušnú pusu.
„Ty mnohonárodovec.“ Zayn si sám nad sebou pokrútil hlavou, pretože to vážne nedávalo zmysel, ale nič lepšie ho v tom prípade nenapadlo. Jeho oči zamestnávalo Jessicine šťastie, ktoré cítil.
„Také slovo ani neexistuje.“ Zayn nakoniec sklopil porazenecky pohľad.
„Ale poď ty môj malý Angličan.“ Jessica mu stisla jeho líca a smiala sa na jeho výraze.
„Toto mi robila moja stará mama.“ Jessica si zahryzla do spodnej pery, pri pohľade na Zayna a jeho pohľad *To myslíš vážne?* Postrapatil mu vlasy, ktoré si začal hneď napravovať.
„Vieš o tom, že som takto v kuchyni ešte nikdy nebol?“ Začal sa okolo sebe obzerať Zayn, keď vošli do kuchyne.
„V noci je to najlepšie. Radím vyskúšať.“
„Čo si robila večer v kuchyni?“ Nachápavo sa na ňu pozrel a ona sa začala smiať.
„To by si chcel vedieť, ty malý Angličan.“
„Je to zvláštne mať prezývku malý Angličan. Ale keď som ja malý Angličan, tak ty si malá Američanka. Dohodnuté?“
„Beriem malá Canaďanka.“ Žmurkla na neho Jessica. Zayn ju napodobnil, ale vážne mu to nešlo.
„Ako je možné, že to robíš tak jednoducho?“
„Prax, zlatíčko, prax.“ Znova ho buchla do rebra a otočila sa keď vstúpili do výťahu.
„Potom ja beriem malý Bradforčan. A ešte si beriem jednu lekciu žmurkania.“
„Takú ani nepoznám.“
„Stačí vyskúšať a spoznáš.“ Zdvihol obočie a zakusol si do spodnej pery.
„Ja si beriem hodinu kusania sa do spodnej pery, pretože ty to robíš tak viac drastickejšie a sexepílovejšie.“ Zasmiala sa Jessica a odstrčila ho na druhú stranu výťahu, keď sa začal približovať s jeho napodobovaním žmurkania.
„Beriem to ako výzvu.“
„To by si mal. Učenie mi išlo vždy ťažko.“
„Zlá študentka.“ Táto ich konverzácia sa uberali veľmi flirtovacím spôsobom, na čom sa ich strážnik len potichu smial napredu nich.
„Ty sa pochvál malý Bradforčan?“
„Skvelý študent od škôlky.“
„Stavím sa, že si v škôlke postavil jednu stavebnicu a všetci ti tlieskali.“
„Možno.“
„Neverím.“ Zasmiala sa Jessica a len nesúhlasne pokrútila hlavou.
„Bol som malý a bola ešte väčšia ako ja.“ Jessica si priložila ruku na ústa a nemohla zabrániť smiechu. Zrazu im obom padol pohľad na otvorený výťah a strážnik nebol nikde. Rýchlo obaja vystúpili a smiali sa celou cestou, až k apartmánom. Keď už boli pri Niallovom ,ktorý bol vedľa Jessicinej obaja zastavili.
„Keby niečo v Niallovej izbe sme stále. Nechceš ísť?“ Rukou ukázal na dvere.
„Dnes už asi nie. Mala by som ešte zavolať Justinovi a tak. Ale naozaj za všetko ďakujem Zayn.“ Jessica sa k nemu otočila a objala ho. Potom sa už len rozlúčka vzdušným bozkom a zavrela dvere na svojom apartmáne.

1 komentár:

  1. óóó :DDD ja nemôžem z tej ich konverzácia :DDD je to skvelé *K*

    OdpovedaťOdstrániť