nedeľa 6. januára 2013

Pri západe slnka 22


,,Ale ja neviem, čo si mám obliecť. Už sto rokov som na ničom takom nebola.´´ zavzlykala Karin a pozrela sa na Amy pohľadom akoby bola jej jedinou záchranou. ,,Upokoj sa. Sadni si a nechaj to na mňa.´´ postrčila Karin a tá si ľahla na posteľ. Amy otvorila skriňu a začala sa v nej prehrabávať. ,,Toto nie, ani toto...hmmm toto by celkom aj mohlo byť.´´ hundrala si pre seba a niektoré kusy oblečenia vyhadzovala na posteľ. Ale poväčšine pristali na Karin. ,,Čo ak som aj zabudla tancovať.´´ vystrelila do sedu Karin. ,,Upokoj sa. Všetko vyriešim. Na čo asi som tu.´´ Povedala Any a vyhodila na posteľ aj topánky. Ale tie zmenili smer a zasiahli Karin rovno do čela. ,,Auuu. Chceš ma zabiť? Skoro si mi vypichla oko. No, ešte aby som tam aj hrču mala a môžem ostať rovno doma. ´´ ,,Ukáž? Nič tam nemáš tak sa ukľudni. Radšej si choď umyť tvár a vypni si vlasy.´´ Karin radšej ani nič nehovorila pretože vedela, že by to ani nemalo význam. Keď sa vrátila z kúpeľne Amy sa zúrivo prehrabávala v kope oblečenia, ktorú vyhádzala na posteľ. ,, Tu si. Sadaj.´´schmatla Karin za ruku a posadila ju na stoličku pred zrkadlo a začala čarovať. ,,Amy ukľudni sa s tým púdrom.Veď ho mám už aj v pľúcach.´´,,Nesťažuj sa stále. Radšej sa prestať mrviť, lebo ti tou špiralou oko vypichnem.´´ ..... ,,Tak a to je posledná. Vieš čo? Ani som nevedela, že máš niečo také v skrini. Máš super postavu, tak prečo nenosíš to čo v nej máš? Nemáš sa za čo hanbiť. Zadoček máš akurát do ruky, bruško ala doska a prsíčka sa tiež nájdu.´´ ,,Hej prestaň, to je súkromný majetok.´´ skríkla so smiechom Karin, keď ju Amy chytila za prsník. Karin zbožňovala Amynu spontánnosť. ,,Táák  a hotovo. Madam môžte sa pozrieť.´´ Karin sa obzrela do zrkadla a otvorila ústa. ,,WAW.´´ Vlasy mala natočené a zopnuté kvetom. Na tvári jemné make-up. Oči zvýraznené linkou a špiralou. ,,V jednoduchosti je krása. A ty k nej nepotrebuješ veľa  A teraz si obleč to čo máš na posteli, ja sa zatiaľ namaľujem.´´ ,,To nemyslíš vážne. To si neoblečiem. Veď to má taký výstrih, že mi bude vidieť až do žalúdka. ´´ ,,A keď beháš po farme v kraťáskach, že ti ledva ritku zakryjú a v plavečkovom vršku, tak to je v pohode.´´ odpovedala jej ironicky Amy.  ,,Ale to je na farme. Tam sa bude na mňa pozerať celé mesto.´´ ,,A nech. Má sa na čo pozrieť.´´ Karin si mohla len odfrknúť a pustiť sa do obliekania. Aj tak jej nič iné neostávalo.

Karin s Amy stáli na schodoch. ,,Nie, ja tam nemôžem ísť.´´ otočila sa Karin a mierila do izby. Nervozita ju ovládla. ,,Zbláznila si sa? Prečo zasa?!´´ ,,Ja neviem. Žalúdok mám ako v kŕči.´´ Amy sa na ňu usmiala a zobrala ju za ruku. ,,Teraz ťa budem držať ja a potom Harry. Keby si aj skolabovala Harry ti rád podá prvú pomoc.Neboj stále sme tu.´´ zdžiac sa za ruky zišli po schodoch. V kuchyni bol Mark. Keď ich uvidel otvoril ústa a potom zapískal. ,,Hmmm tak také kočky mám na ranči. Chalani za chvíľu prídu. Och Karin, si taká krásna. Kvietok môj.´´ so slzami v očiach ju objal. Jeho malé dievčatko je už dáma. Krásna dáma. ,,Musím sa napiť, lebo ma tu klepne.´´ ,,Však aj tak vyzeráš, akoby si bola pri maturite. Celá biela, vyhúkaný pohľad ešte aj ľadová si.´´ smial sa Mark. ,,Fajn, všetci sa na mne zabávajte.´´ zahundrala si Karin popod nos pri tom, ako si nalievala vodu. Vtedy sa otvorili dvere a do domu vstúpil Harry s Lukom. Keď si Harry všimol Karin nemohol z nej spustiť oči.

Karin pred jeho pohľadom celá sčervenela a sklonila hlavu, cítila sa nesvoja. Harry k nej podišiel a prstom jej zodvihol bradu. Díval sa jej do očí a zašepkal. ,,Si krásna.´´ A daj jej jemnú pusinku na nos a potom na pery. ,,Ako ten najkrajší kvietok.´´ zašepkal, keď ju objal. Karin sa usmievala do jeho hrude a vdychovala jeho vôňu. Upokojovala ju. ,,Mládež poďme,poďme lebo prídeme neskoro.´´ začal ich poháňať Mark. ,,Počkať. Ešte fotka. K sebe. Nech si vás ešte odfitím.´´ skríkol Markus a začal nastavovať foťák. Túto chvíľu si musel zachytiť.,,Ocíííí, strýko, ujooo.´´ ozvalo sa hromadne.

Keď tam prišli už to žilo. Hudba hrala na plné obrátky, v stánkoch po okrajoch ciest sa zastavovali ľudia. A na parkete to už žilo. Karin si nervozne pritiahla bundičku k sebe. Harry si to všimol a pritiahol si ju bližšie k sebe. ,,nemáš sa za čo hanbiť, si nádherná.´´ a dal jej pusu na spánky. Spoločne zamierili k ich stolu. Harry Karin pomohol dať dole bundičku, aj keď ona moc nechcela a vytiahol ju hneď tancovať.


Nechali sa unášať hudbou. Harry si Karin pritiahol bližšie k sebe a ona mu položila hlavu na plece a zavrela oči. Tak krásne sa necítila už dávno.Jeden slaďák striedal druhý. No potom sa začali všetci od seba oddeľovať a začala hrať reskejšia hudba. Karin sa nechápavo obzerala okolo seba.

 Všetci tak hopkali nejaké country kroky ale ona nemala vôbec potuchy ako sa to tancuje. ,,Rob to čo ja. Je to ľahké.´´ povedal Harry a ukázal jej kroky. ,,No vidíš, ide ti to.´´ schmatol ju a začal sa s ňou točiť po celom parkete. Obaja sa smiali a boli šťastný.......ale na ako dlho?........

3 komentáre:

  1. - Keby si aj
    skolabovala Harry ti rád podá
    prvú pomoc.- jaaaj zabite :D som zvedavá čo sa stalo :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Baja je to krásne :))ale tá posledná veta .. že sa tu ešte objaví meno Taylor, či ako sa volal ten. čoho odmietla :DD *K*

    OdpovedaťOdstrániť