štvrtok 10. januára 2013

Pri západe slnka 23


Taylor
Už ani nepočítam, koľkatí som do seba nalial. Ale viem, že je vo mne už pekná hladina alkoholu. Hádžem do seba ďalší a dívam sa, ako tí dvaja tam tancujú. ,,Do riti!´´ treskol som do stola päsťou. Tá malá štetka patrí mne a bude len moja. ,,Daj mi ešte jeden!´´ skríkol som smerom k baru. ,,Taylor, neviem, či je dobrý nápad, aby som ti ešte nalieval. Pozri sa ako vyzeráš. Otec by nebol moc nadšený.´´ ,,Ja na neho serem, aj ne teba. Ty niesi môj foter, ani mater tak mi nalej a drž hubu.´´ ,,Dobre, len sa ukľudni.´´ V ruke som zvieral prázdny pohár a pozeral sa smerom k parketu. Ako sa okolo nej točí, no nech ju ešte aj za zadok chytí a pôjdem mu vytrhnúť gule......Fajn super ešte lepšie. Pred všetkými ju tam pobozká. Kretén. Pohár sa mi v ruke rozdrtil.Sklo sa mi zarylo do dlane a krv mi v malých kvapkách začala tiecť po ruke, ale ja som nič necítil. Spočítam jej to, všetkým.

Karin
Karin už boleli nohy. Harry chcel tancovať, ale ona by ďalešie kolo už nezvládla. Nebola na to zvyknutá. Preto sa radšej odobrala ku stolu. Harry si sadol na stoličku a ju si stiahol na kolená. ,,Boli ťa nožičky?´´ zašekal jej do pokožky na krku a dal jej tam jemnú pusinku. Potom na bradu, líce, pery, nos. Karin sa začala smiať a odtláčať ho od seba. ,,To šteklí, prestaň!´´ ,,Ja viem, a naschvál neprestanem!´´ Harry vedel, že je citlivá na krk a tak ju tam začal bozkávať. Zvíjala sa mu v náručí. Niekedy vypískla, niekedy sa zasmiala a niekedy zavzdychala. Fascinovala ho. Bola taká divoká, tvrdá, ľadová, nedobytná....ale to len na vonok. Vo vnútri bola jemňúnke dievčatke, ktoré sa chce túliť. ,,Uhhhh!´´ ozvalo sa za nimi zakašľanie. Obaja sa otočili a keď tam videli stáť marka so šľahajúcimi bleskami z očí obaja sčerveneli. ,,Tie orgie si nechajte na izbu, hej! Nepotriebujem aby nás potom ohovárali.´´ Karin s Harrym v sebe dusili výbuch, ale aj Markovi trhalo kútikmi. Za chvíľu sa k nim dovalil Luk držiac v jednej ruke Amyn zadok a v druhej fľašku piva. Mark sa na nich len pozrel spaľujúcim pohľadom, ale Lukovi to bolo jedno a Amy si to ani nevšimla. ,,Bude tu aj tombola.´´ Povedal po chvílke mark sa zamyslene sa díval na miesto, kde boli vystavené ceny. ,,Viem, veď tu malo byť aj sedlo od nás, ale nejak som ho tam nevidel.´´ povedal Luk. ,,Sedlo?´´ nechápavo sa opýtal Harry. ,,Hej, sedlo na koňa. V okolí máme najlepšie my. Otec ho tam, chcel dať, vraj to má byť prvá cena. Asi preto ho nevystavili, má to byť prekvapenie .´´ ,,Nie,zabudol som ho doma.´´ povedal Mark zamyslene a hrýzol si do pery. Luk sa začal smiať. ,,Nesmej sa, hej. Mohol som za to, že som vás mal plnú hlavu? Fotečka sem, fotečka tam.... Och, musím sa po to vrátiť.´´ ,,Nie oci, nechaj tak. Ja po to pôjdem. Ty si choď zatancovať s Annou. Už dlho ťa pozoruje. Mňa aj tak už bolia nohy a nevládzem, aspoň si oddýchnem.´´,,Naozaj?´´ pozrel sa na Karin neveriacim pohľadom. ,,Neveríš mi? Neboj sa, auto ti vrátim v celku.´´ zasmiala sa Karin a nastavila ruku na kľúče. Mark jej ich zveril, hoci s obavami. ,,Nemám ísť s tebou? ´´ ,,Nie, istotne nie. Ostanete tam, ktoviečo tam budete robiť a sedlo donesiete neskoro.´´ povedal Mark ráznym hlasom, takže všetkým bolo jasné, že už je rozhodnuté. Harry dal Karin na rozlúčku ešte bozk a zavrel jej dvere na aute. Harry zaklopal na okienko a Karin ho stiahla. ,,Dávaj si prosím pozor a jazdi opatrne.´´ ,,Och, si horší ako otec.´´ zasmiala sa Karin dala mu rýchlu pusu na nos a začala cúvať. Ešte zakývanie na rozlúčku a išla sa brodiť tmou. Na ranč to bolo 20 minút a tak si zapla rádio a začala si spievať. Nevšimla si, že kúsok za ňou ide auto........

3 komentáre:

  1. :O čože? ... nerob mi šoky prosim, a nenapínaj tak .. aj keď je isté, že to bude Taylor .. ale dúfam, že jej nič také hrozné neurobi .. inak je to super :) milujem to jak píšeš :) a prosím .. RYCHLO ďalšiu :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to krásne, skvelé, úžasné :)) zabila si týmto: ,,Sedlo?´´ nechápavo sa opýtal Harry. ,,Hej, sedlo na koňa. V okolí máme najlepšie my. Otec ho tam, chcel dať, vraj to má byť prvá cena. Asi preto ho nevystavili, má to byť prekvapenie .´´ ,,Nie,zabudol som ho doma.´´ povedal Mark ... ja z toho nemôžem :DDDDDDDDDD výbuch smiechu na celý byt :DDDD
    dúfam, že ten debil Taylor nič nevyvedie lebo moja fantázia už pracuje na plné obrátky a nechci vedieť čo mi napadlo :DDDD *K*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dúfam že sa jej nič nestalo ....

    OdpovedaťOdstrániť