pondelok 21. januára 2013

Pri západe slnka 24


,,A, tu je to.´´ usmiala sa Karin, keď videla, že sdlo ostalo položené na stole. ,,Fakt nechápem ako mohol naň zabudnúť, však je nepriehľadnuteľné. Typický ocko.´´ Otočila sa, že sa vráti späť za všetkými ale vo dverách niekto stál. Od ľaku vykríkla. Nevedela kto to je, pretože bolo zhasnuté, videla iba odbrisy.,,Tak tu si ty malá čubka.´´ Ten hlas by poznala aj o pol noci. ,,Taylor, čo tu chceš? Si opitý. Ak sa chceš vyspať tak choď do stajní. Vzadu sú bály slamy, dám ti deku. Môžeš sa tam vyspať, ak nechceš, aby ťa takto videl tvoj otec.´´ Povedala Karin jemným hlasom. Mala Taylora rada a bolo jej ľúto ako sa k nemu naposledy zachovala. ,, Ty si myslíš, že som tu kvôli tomu? Tak mňa odmietneš. Odmietneš so mnou chodiť. Odmietneš ísť so mnou na tú stupidnú akciu a s ním tam ideš, pretŕčaš sa tam s ním! Oblizuješ sa s ním ako najväčšia štetka!´´ ,,Taylor, prosim ťa ukľudni sa. Teda ak chceš, tak ostaň spať aj tu. Zvaľ sa na gauč, premňa za mňa...len nám neovracaj podlahu..oco by ju s tebou vytrel, však vieš, aký je na ňu háklivý. Ja už musím letieť, lebo ma oco roztrhne, kde som toľko s tým sedlom.´´ Karin sa pokúsila okolo Taylora prejsť ale on sa jej postavil do cesty a ona len narazila do jeho tela. Karin vedela, že Taylor keď sa nahnevá nemá konca kraja. Nič ho nezastaví. Bola si vedomá toho, že teraz ho nesmie nahnevať a že ho musí čím skôr ukľudniť, ak nechce aby sa jej niečo stalo. Začala sa triasť po celom tele. Vôbec z toho nemala dobrý nápad. Bála sa. V duchu prosila aby niekto prišiel, hoci vedela, že sa tak nestane. Taylor sa k nej začal podozrivo približovať. panika ju prekonala a začala ustupovať. Bola si vedomá toh, že mu dáva jasne najavo, že sa ho bojí.,,Harry,Harry pomoc. Prosím, pomôž mi.´´ opakovala si stále v duchu a sedlo si tisla bližšie k telu. Narazila na stenu. Zadržala dych. Už nemala kam újsť. Pevne zovrela sedlo v rukách. Bola to tá jediná vec, ktorá ju oddeľovala od Taylora. Dýchal na ňu a jej sa z jeho dychu prevracal žalúdok. Páchol ako sud piva..... Oči jej zaiskrili, keď uvidela únikovú cestu. ......

2 komentáre:

  1. :O neznášam napínavé konce a krátke časti :/ :D :D tak prosím rýchlo ďalšiu, lebo je super ako vždy :P :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mám chuť prefackať toho Taylora :DDD dúfam, že ujde lebo ho fakt uškrtím :DD *K*

    OdpovedaťOdstrániť