štvrtok 21. februára 2013

EVERYTIME! 32



„Každý deň som myslel na túto chvíľu a teraz keď nastala, chcem si ju stále opakovať, pretože bola ešte krajšia ako v hociktorej predstave.“  Po neúnavných a pre oboch nekonečných minútach sa od seba oddelili a obaja prudko dýchali. Ich oči sa vpíjali do seba v každej sekunde.
„Prečo to bolo krajšie?“ Odpovedala po pár minútach Jessica s veľkým úsmevom.
„Pretože si tu so mnou a si reálna.“ Jessica prešla prstom po Zaynových perách a on sa na ňu celý čas uškŕňal.
„Milujem ťa.“ Nakoniec dodala Jessica a bez očakávania odpovede, Zayna hneď pobozkala. Spadnuté vlasy jej dal za ucho, po tom ako začal fúkať jemný vánok. Keď sa od seba oddelili Jessica sa otočila a položila hlavu na Zaynove rameno a Zayn jej preplietol ruky okolo pásu.
„Vieš, že ťa milujem Jessica a dokážem to povedať pred celým týmto svetom!“ Naklonil sa k jej uchu a zašepkal svojim chrapľavým hlasom. Jessice prebehli zimomriavky po celom tele, keď sa jeho pery dotkli jej ucha.
„Čo bude teraz s nami?“ Spýtala sa neisto Jessica a zahryzla si do pery. Nechcela sa dívať Zaynovi do očí a vidieť v nich tú lásku, ktorej sa nebola schopná zrieknuť.
„Viem jedno a to, že sa ťa nehodlám vzdať. Si pre mňa príliš dôležitá.“ Zayn si ju k sebe otočil a nehodlal čakať ani minútu na ďalší bozk.
Ráno- deň prvého koncertu
„Nestíham, viem.. môžeme začať.“ Jessica si zobrala rýchlo do rúk mikrofón a stiahla si kapucňu z hlavy, na ktorej si nechala len okuliare, aby nebolo vidieť, že nie je namaľovaná.
„Jess...“ Chcel niečo dokončiť jej manažér, ktorý sedel v prednej rade spoločne s chalanmi, ale už nič nestihol, keď sa rozozneli prvé tóny a na pódium prichádzali tanečníci. Generálka prebiehala v úplnom poriadku a neobišla sa bez zamilovaných pohľadov, ktoré si vymienili Zayn aj s Jessicou. Nikto si nič nevšimol a to bol pre nich veľký bod v ich láske, ktoré sa každým dňom zväčšovala.
„Takže do večera veľa nerozprávajte, nepite nič studené, nemôžete ani kričať....“ Otočil sa Paul na chalanov s vážnym výrazom“.... šetrite si hlasivky a poobede pre vás príde auto pred hotel, takže žiadne meškania...“ Dokončil Jessicin manažér, ktorý sa pozrel na Jessicu. Všetci sa otočili smerom preč, z tejto veľkej haly a skončili v aute, ktoré zastavilo až pri hoteli. Všetci sa dostali za pomoci ochranky do hotela a výťahom do ich apartmánov. Avšak keď chcela Jessica ísť do toho svojho, Zaynova ruka ju potiahla smerom do jeho izby a hneď ju aj pobozkal.
„Chýbala si mi.“
„Ale nebuď taký nedočkavý. Nedočkavosť je zlá vlastnosť.“ Jessica si ho pritiahla za lem trička k sebe a venovala mu dlhý a vášnivý bozk.
„Kvôli tebe, som s ňou schopný žiť.“ Zasmial sa jej do ucha a znova pokračovali v tom kde prestali.
----------
Keď sa Jessica konečne dostala do svojej izby, mala ešte dosť času byť sama so sebou a so svojimi myšlienkami. Od toho telefonátu s Justinom nehovorila a tentokrát by sa mu bála pozrieť do očí a rozprávať sa ako keby sa nič nestalo. Stalo sa, ale Justinovi by teraz tiež chcela objať a pocítiť do jeho vnútorné teplo. Ako sedela na posteli, pohľad jej padol na otvorený kufor vedľa balkóna a z neho vytŕčala silno modrá farba. Nič také si so sebou predsa nebrala. Podišli bližšie ku kufru a zahryzla si do spodnej pery. Rýchlo to odtiaľ vytiahla a obliekla si to. Nezáležalo na tom, že bola veľká, ale bola jeho. Pritiahla si rukáv mikiny k nosu a tá vôňa sa jej zarezávala do hlavy. Nevedela prestať dýchať tú vôňu, ale cítila výčitky. Keď sa stretne s Justinom, nebude sa mu môcť pozrieť do očí, za to čo sa stalo dneska medzi ňou a Zaynom. Ale Zayna miluje. *Prečo je všetko stále komplikovanejšie!*Vlasy ktoré jej spadli do tváre si dala za ucho a otvorila notebook ktorý mala položený na posteli. Sadla si do tureckého sedu a priblížila si ho viac k sebe.  Hneď ako sa načítala obrazovka začalo jej vyhadzovať nové tweety a fotky fanúšikov ako stoja vonku už pred tou halou.
*Milujem vás. Dúfam, že budete mať dnes veľa zábavy a Začíname!* K tomu priložila ešte aj novú fotku, ktorú rýchlo spravila cez webku. A prichádzali jej aj odpovede po ktorých mala skvelú náladu. Pomyslela aj na Nicki, s ktorou by sa mali stretnúť až tam. ----Odkedy všetci išli na pláž, všetko bolo tak magické a to len vďaka tej pláži. Na nej sa udiali dve veľké veci a to bol nový zázrak lásky. Nikto vo svojich myšlienkach nemohol zabudnúť na tú magickú noc. Niall a Nicky tam ostali dlhšie ako Zayn s Jessicou a tak ich láska rástla až sa rozlúčili krásnym nočným bozkom, ktorý symbolizoval začiatok, avšak nie vzťahu. Nechceli to pokaziť pred turné, keďže Nicky tu musí ostať. ---
Jessica si zapla hudbu a snažila sa skoncentrovať pred turné. Nervy ju začali už pomaly poháňať a tak si dala dlhú sprchu, ktorá jej svaly začala pomaly uvoľňovať. Vyvoňaná vyšla a obliekla sa do obyčajných vecí. Niektoré veci bude mať aj tam na after- párty a samozrejme aj koncert. 


Nadišli očakávané minúty odchodu a Jessica sa snažila dýchať čo najviac. Začiatky boli vždy stresujúce a po tomto koncerte sa to všetko začne už omnoho viac. Je to predsa turné! A Jessice...

12 komentárov:

  1. Wau je to super :) .. teším sa na ďalšiu časť som zvedavá ako sa to vyvinie medzi Zaynom a Jessicou hlave keď príde Justin wáá nemôžem sa dočkať pokračovania :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mam vymyslene dalsie "prekvapenicko" ;) dufam ze sa ti bude pacit :) Aww.. Dakujeem ♥ M

      Odstrániť
    2. Óóó tak to už sa strašne teším :) .. neviem sa doškať ďalšej časti :)

      Odstrániť
  2. KRÁSA!! :) neviem sa dočkať novej časti príde aj Jusin? A kedy bude ďalšia časť? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ehm.. no trosku sa to pomiesa..a mozno aj dejne udalosti :D Este je jedna napisana.. a kedze su prazdniny.. idem sa to doho pustit viac ;) Dakujem krasne ;)

      Odstrániť
    2. no tak to som už zvedavá :) nedáš dneska časť? :)nie je začo :)

      Odstrániť
  3. Je to úžasné včera som to začala čítať bola som do rána hore ráno, keď som sa konečne presvedčila, aby som prestala čítať a išla spať, tak som zaspala do školy :D :D a teraz som sa dneska dočkala super úžasnej časti a neviem sa dočkať ďalšej! :) takú neskutočnú radosť by si mi spravila keby si dala ešte dneska jednu časť že až ! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aww... ani nevies ako si mi skraslila tento den ;) Neviem si predstavit ... ako to moze zacat citat niekto odzaciatku :D Dakujeem :* My sa striedame s poviedkami ... raz jedna a potom druha :) Nemozem to ovplyvnit... :) Ale naozaj obrovske Dakujem ;)

      Odstrániť
    2. Ja keď som si to prvý krát otvorila som si tak povedala že toho je dosť veľa ale potom som to veľmi rýchlo prečítala keď že som sa ani od počítača nevedela dostať :D a teraz je to také že keď mám zapnutý lap top tak každú hodinu pozerám či si nepridala ďalšiu časť :D :) je to úplne super DOKONALÉ! :)

      Odstrániť
    3. Ja asi normalne nezaspim :D Toto je tak brutalne skvely pocit :) Velmi krasne dakujem :D Ja ked som si to pozerala dozadu tak mi to pride uuplne odveci... na to kolko to ma uz casti a dej ma divny :D ale uz som na tej ceste ...a nechce sa mi vraciat :D

      Odstrániť
    4. Vôbec to nie je od veci je to SKVELÉ! :) Mne sa to takto veľmi páči :) len by už bodla nová časť ;)

      Odstrániť
  4. awww sú spolu <3 konečne :DDDD j to nádherné, teším sa na ďalšiu :)) *K*

    OdpovedaťOdstrániť