štvrtok 14. marca 2013

EVERYTIME! 35



„Milujeme vás.“ Na plátne sa týčil veľký znak celého tohto turné. Na pódiu bol veľký záber na tých 6 ľudí, ktorí boli tak dôležitý. Boli dôležití pre celú halu ľudí, ktorí tu boli len kvôli nim. Halou sa ozýval veľký krik a všade bolo počuť prekrikovanie, ktoré bolo natoľko nezrozumiteľné. Všetci ako sa držali za ramená sa s údivom sa dívali na tento neutíchajúci dav ľudí, ktorý bol natlačený na zábranách ako sa len dalo. Strážnici boli už natoľko unavení, že sa na pódium dostalo aj pár fanúšikov, ktorých musela ochranka hneď spacifikovať. Na to, že bola táto situácia až priveľmi nebezpečná, boli čo najrýchlejšie odvedení do zákulisia.
„Keď sa vám povie, že máte hneď zliezť naspäť, je to príkaz a nie konštatovanie.“ Karhali ich v zákulisí, načo reagovali len kývnutím ruky. Všetci sa navzájom poobíjali.
„Bola si úžasná.“ Zachrípnutým hlasom jej šepkal do ucha Zayn, pokým ju nakoniec objímal. Jessica zavrela oči pri jej kontakte hlavy s jeho ramenom. Bola úplne unavená a na dne svojich síl, takže už nevládala vnímať a ovplyvňovať svoje zmysli, ktoré otupovala Zaynova vôňa.
„Myslím, že pár dievčat tam vonku by najradšej skočili na niekoho iného.“ Tichým hlasom dodala Jessica. Dnes vážne vyspievala všetky svoje hlasivky. Namiesto toho sa potichu zasmiala Zaynovi do košele.
„Si unavená.“ Skonštatoval Zayn po tom, ako sa ho Jessica stále držala a pomaly zaspávala na jeho ramene.
„Hmm.. nie! Ešte ma čakajú ostatný.“ Rýchlo sa prebrala a ruky si zaborila do vlasov. Keď sa Zayn poobzeral, všetci pomaly kráčali už do šatní. Oni stáli vedľa pódia.
„Nemusíš ísť na tu after-párty.“ Žmurkol na ňu a pobozkal ju na nose.
„Musím. Prepáč.“ Jessica sa k nemu natiahla a obdarovala ho krátkym bozkom.
„Nie. Ty vždy pokúšaš a potom ťa potrebujem ešte viac.“ Jemne jej zahryzol do pery, na čo sa mu dostalo len Jessicino tlmené zasmiatie.
„Dnes môžeš prísť do mojej izby.“ Jessica si zahryzla do spodnej pery a chcela zakryť červenanie jej tváre.
„Takže...“
„Nie! Chcela som povedať, že budeme pozerať nejaký nudný film, pri  ktorom zaspíme za 2 sekundy.“  Hneď ho prerušila Jessica, potom ako si uvedomila ako to mohlo vyznieť.
„Chcel som povedať....“ Zayn sa začal smiať, na čom ho Jessica hneď okríkla...“, že tu budú dnes tvoji rodičia, takže si určite spravíte nejaký rodinný večer nemýlim sa?“ Jessica sa začala ešte viac smiať a pokrčila ramenami.
„Na čo si myslela?“
„Na nič...“ Jessica sa rýchlo vykrútila zo Zaynovho objatia.
„Ty si ale perverzná.“
„Prestaň! Na nič zlého som nemyslela.“ Smiala sa Jessica, po tom ako sa pokúšala uniknúť Zaynovi a tak začala utekať.
„Priznaj si to...“
„Nié.“ Jessica z posledných síl zakričala a bežala prvým smerom, ktorý ju napadol, že mohol viesť do jej šatne. Po chvíli ako už za sebou Zaynovu postavu nevidela sa snažila trošku zastaviť, ale to si neuvedomila, že do niekoho narazila.
„Jess.“ Ozval sa ten hlas, ktorý ju toľko krát upokojoval.
„Justín!“ Rýchlo vypískla a ešte raz mu skočila do náruče. Ako najviac mohla sa k nemu privinula.
„Zaškrtíš ma.“ Zasmial sa Justin. Jessica si rýchlo jeho šiltovku dala na svoju hlavu.
„Čo tu robíš?“ Ešte stále sa držala v jeho objatí, takže ich tváre sa nachádzali veľmi blízko. Justin si rukou upravil vlasy, ktoré mu spadli do tváre, po tom ako si Jessica zobrala jeho šiltovku.  
„Nemohol som ťa neprísť podporiť.“
„Aww.. malý Justin nevedel odolať.“ Zahryzla si do spodnej pery  a dívala sa prenikavým pohľadom na jeho obrysy tváre, takže sa z jeho objatia vyšmykla.
„Prestaň. Priznávam, chcel som ťa vidieť v akcii.“ Zasmial sa a tento krát Justin objal Jessicu.
„Som rada, že si tu.“ Pošepkala mu do ucha, pričom pritlačila svoju hlavou k jeho ramenu. Justin mal ruky obmotané za chrbtom Jessici a tak si ju privinul ešte bližšie k sebe.
„Ehm...“ Bolo počuť zakašlanie, na čo sa obidvaja od seba odtrhli.

6 komentárov:

  1. Krásna úžasná časť som veľmi zvedavá na reakciu Zayna :)) .. užasne píšeš ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aaale :D Ked to beries takto v buducej casti ma zabijes :D :D :D Aw.. dakujéém ;)

      Odstrániť
  2. Wau skvelá! :) bože toto je utrpenie čakať na ďalšiu časť ale som rada že je predsa tu ale teraz zasa čakať:// nevedieť čo sa stane lebo aj ty to musíš tak napínavo ukončiť! :D ale nie zasa jedna z tých super častí a ja sa teším na ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale to len preto aby vas to stale bavilo :) To je dobre pre vas :D Dakujéém :) No, cez vikend si chcem znova predpisat zopar casti... a chcem sa dostat uz k tej zapletke :D :D takze to bude napináveé :D :D ♥

      Odstrániť
  3. jéj je tu aj Justin :) ... tak teraz to bude zaujímavé ale tuším alebo si myslím že aj ak zostane so Zaynom :P ale toto bola zasa nádherná časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No nie je to až také dokonalé so Zaynom :D Aspon nebude :D No uz som ticho :D :D Je, on musi byt vsade :D :D Chcela som vam dat take re-play dopredu.. aby som vas navnadila, ze to nebude vsetko tak pekné :D ale este som mila.. kedze ste uplne zlatí ;) Dakujém ♥

      Odstrániť