štvrtok 4. apríla 2013

EVERYTIME! 38



„Ja..je to všetko tak dokonalé, ale....“ Zasekla sa pri tom, povedať to.
„Zayn, ja viem, že to cítiš tak isto. Teraz to nejde. Moje srdce patrí tebe..“ Jessica mu nadvihla bradu, potom ako stratila z očí jeho pohľad..“...ale...“
„Je tu Justin..“ Dokončil za ňu Zayn.
„Ja si to všetko uvedomujem, Jess. Až príliš. Ale chcem ťa a to ovláda moju myseľ. Každý môj krok, každý môj pohľad keď ťa vidím. Je to ako keby, všade kde sa pohneš ide aj moja duša a moje telo nasleduje moju dušu.“
„Nechcem ťa takto ovládať.“ Teraz odvrátila aj Jessica pohľad za Zayna, len aby sa mu nemusela pozerať do očí a vidieť v nich, to čo nechcela. Ľútosť.
„Neovládaš ma. Ovláda ma láska k tebe. Tvoja dokonalosť. Tvoje pohyby, tvoj hlas, tvoje pery, keď vyslovujú moje meno.“
„Zayn...“ Zayn jej dal prst na pery.
„Presne toto mám namysli. Nikdy nebudem v tejto bitke sám, ale nehodlám sa ani vzdať. Viem, že .....“
„Zayn, ty presne nechápeš, čo chcem týmto povedať.“
„Chceš tým povedať, že Justina miluješ tiež. Myslíš, že mi to netrhá srdce, takto to povedať?“
„To som presne nechcela povedať.“
„Jess, pozri sa na mňa.“ Zayn jej nadvihol bradu, tak aby sa na neho pozerala.
„Viem, že svoje city nemôžem schovávať, ale ak chceš...“
„Nie! Ani sa to nepokúšaj dokončiť. Chcela som len povedať, že nechcem aby sa Justin dozvedel, že je medzi nami niečo viac.“
„Vie to.“
„Ako to myslíš, že to vie?“ Jessica prudko dýchala a nerozumela tomu.
„Vie, že mu niečo tajíš. Ale mala by si niečo vedieť aj ty. Justin má tiež niečo na srdci, ti povedať. Ja viem, že miluješ aj jeho. Len sa musíš rozhodnúť.“ Zayn jej hladil prstom lícnu kosť a potom ju znova pobozkal. Ešte blízko jej pier zašepkal: „Milujem ťa.“ A potom odišiel. Nechal ju tam stáť s hlavou plnou myšlienok, ktoré sa nevedeli utriediť. Oni sa nechceli utriediť. Pomalým krokom vyšla. Pozrela sa na hodinky, ktoré jej svietili na ľavej ruke a chvíľku ju pochytila panika. Rýchlo si zastavila výťah a bežala do svojej izby sa pripraviť. Dosť, tak už nestíhala. Hneď ako zavrela za sebou dvere sa posadila do tureckého sedu, pred zrkadlo, kde sa venovala maľovaniu trošku precíznejšie. Ako si nechala vlasy padať postupne na chrbát si vyberala veci na dnešnú autogramiádu. 




Začal jej zvoniť telefón a tak ho rýchlo zobrala.
„Kde zas trčíš?“
„10 minút?“ Zaprosíkala Jessica.
„Dobre.“ Bolo počuť veľký povzdych a to už Jessica zavesila. Rýchlo na seba nastriekala voňavku a zobrala si zo sebou len mobil, ktorý si strčila do zadného vrecka. Okuliare si na tvár ešte nedávala, keďže mala cestu namierenú ešte niekde inde.
Výťah zastavil na 4. poschodí a Jessica hľadala len jednu izbu. Rýchlo na ňu zaklopala a bolo počuť, len hlasné zanadávanie.
„Pokoj, len som ťa prišla rýchlo skontrolovať, inak už musím bežať. Drž sa zatiaľ v kope okey?“
Jessica rýchlo Nicki objala. A potom ako sa ubezpečila, že má na izbe všetko, mohla pokojne odísť. Ostatným napísala len rýchle SMS, ale nemala čas, čakať na ich odpovede. Keď výťah zastavil na prízemí, Jessica sa ponáhľala už pred vchod, ale zastavila ju ešte obsluha hotela.
„Prepáčte, slečna Jessica, mám vám predať tento lístok.“ Zastavila ju jedna postaršia pani a to už sa nachádzala z Jessicinho dohľadu, takže Jessica stihla len zakričať *Ďakujem*. Potom ako sa dostala do auta, ktoré bolo už odstavené pred hotelom, auto rýchlo vyštartovalo.
„Takže, všetko bude pripravené, keď tam prídete, stačí si tam len sadnúť a keby niečo....“ Jessica prestala počúvať a ponorila sa do písmen, ktoré sa nachádzali na papieriku, napísané rukou.
*Prepáč, musel som sa vrátiť na hotel. Večer ťa niekam beriem, takže buď pripravená o 7. S láskou J.* Jessica sa usmiala sama pre seba, ale mimovoľne jej pohľad padol aj na Zayna, ktorý zaregistroval ten malý papierik. Rýchlo sa na neho usmiala a papierik skrčila v ruke.
„Je vám všetko jasné?“ Ujistil sa ešte raz aj Paul a potom ako všetci prikývli sa otvorili dvere auta a všade sa rozliehali ešte horší krik ako na koncerte. Fanúšikovia boli tak blízko, že ich ochranka nevedela dostať do budovy. Po pár minútach, keď prišli ešte ďalšie posily sa dostali dovnútra. Jessica pri prvom koši, papierik vyhodila a nasledovala krok chalanov. Tu ju len tak bez pochybností, chytil Liam za ramená a Jessice to vôbec nevadilo. Len nechala padnúť aj svoju hlavu na jeho plece. Vôbec nechápala prečo to spravil, ale nevadilo jej to. Skôr sa ešte usmievala. Prechádzali bočnou stranou budovy, kde sa vnútri nachádzali samí fanúšikovia. Na chodbe jej ešte jemne prešiel Thomas púdrom po tvári.
„V poriadku?“ Usmial sa a Jessica len pokývala súhlasne hlavou. Podišla k nej Lee.
„Musím uznať, že som ťa veľmi veľa naučila o tej móde. Už sa vieš obliekať aj sama.“
„Bez teba nikdy.“ Usmievala sa na ňu Jessica.
„Jess tu máš mikrofón, sadni si tam do stredu, medzi chalanov. Máme ešte 10 minúť. Je všetko zatiaľ v poriadku?“ Jessica len pokývala hlavou a nastrčila hlavu, aby aspoň trošku videla na fanúšikov.
„Nazerať sa nemá.“ Pokarhal ju hlas vedľa nej.
„Niall, to si robíš srandu. Vieš ako som sa zľakla?“
„Nemáš čisté svedomie.“ Zasmial sa Niall a priateľky ju poklepal po ramene. Jessica len prevrátila očami a rukou ho za rameno zas odtlačila.
Všetci sa nastúpili za oponu. „Jessica, daj si dole tie okuliare.“ Objavil sa vedľa nej Thomas a chalani sa tam začali smiať. „Dám si ich na hlavu.“ Pokrútila Jessica očami a rýchlo si ich dala hore.
„A vy..“ Ukázala na nich...“sa nesmejte.“ Najbližšie sa pri nej nachádzal Zayn, takže on od nej schytal úder do ramena.
„Héj, to bolelo!“ Pošúchal si ho.
„Nebuď ako malý.“ Jessica na neho žmurkla.
„To hovorí tá pravá.“ Zayn sa k nej približoval a Jessica nezmyselne krútila hlavou.
„Zakričím.“ Upozorňovala ho, keď sa pomaly nachádzala už pri stene.
„Nezakričíš.“ Pokrútil hlavou Zayn, až tak že mu pár vlasov padlo do očí. Jessica ku nemu pristúpila bližšie a znova mu ich zastrčila do vlasov.
„Tak je to lepšie.“ Pokrčila ramenami a obdarovala Zayna úsmevom.
„Ste spolu až nechutne sladkí.“ Skonštatoval Louis, pričom sa snažil komunikovať s Harrym, ale hovoril to nahlas, čo prišlo Harrymu úplne smiešne, že si držal ruku na ústach a nezmyselne prikyvoval.
„Ehm.. Louis.“ Jessica skonštatovala, keď sa vedľa Louisa objavil veľký bodyguard, ktorý bol omnoho väčší ako Louis, tak Louis zakričal. Nikto nevydržal smiech a všetci do neho úplne prepadli. Louis bol celý červený a nevedel, či sa má radšej smiať, alebo sa sťažovať, ale pri pohľade všetkých, ako išli slzy do očí sa začal smiať s nimi. Jessica odstúpila od Zayna a s držaním sa za brucho prišla k Louisovi. Vytlačila slzy, ktoré mala v očiach a s vážnym hlasom prehovorila.
„Kričíš ako malé dievča.“ Ako to povedala, hneď vyprskla v smiech a všetci znova s ňou.
„Akože, prepáčte.. ále..“ Louis sa išiel už nadýchnuť niečo povedať Jessice, ale potom ako si všimol, že ho už vôbec neregistruje. Len si vzdychol a pomaly začal vyťahovať Harryho zo zeme.
„Teraz tam pôjdeš a budeš sa stále usmievať, pretože keď sa budeš usmievať aj ty, budem sa aj ja.“ Prehlásil Zayn po tom ako sa navzájom pozorovali. Jessice chcela niečo povedať, ale úplne ju prerušil Marc a Paul, ktorí stáli vo dverách a snažili sa čo najviac upokojiť situáciu. Rýchlo sa od seba odtrhli a postavili sa vedľa seba. Opona sa pomaly dvíhala a pomaly sa objavovali kričiaci fanúšikovia. Všetci si sadli na okraj pódia a tam hovorili pár svojich spoločných zážitkov. Fanúšikov, to trošku upokojilo, ale naozaj sa tam slabo počuli. Po pár minútach už prešli k spoločnému veľkému stolu, kde už v rade stálo množstvo fanúšikov. A tak prebiehali dlhé hodiny.

6 komentárov:

  1. Krásne! :) rýchlo ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :) Snazim sa teraz predpisat casti, na namet :D "Nech ich to hlavne bavi" :D eM

      Odstrániť
  2. Super :) S Louisom veľmi vtipná scéna :DD teším sa na ďalšiu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale, ani nie :D Ale zboznujem Louisove hlasky :D takze nemohla som si odpustit jednu nevymysliet :D :D Dakujém :) eM

      Odstrániť
  3. Mám rada toho jej brata :) je taký ňuňu :) a to som o ňom ani fotku nevidela :D: ) ale aj ja by som chcela takého brata :) .. a keď aj Liam je jej brat ak proste super :P :) .. Dokonalá časť ako vždy a šup šup ďalšiu ;) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ze? :D Aj ja takeho chcem :D Moj sa večne musi so mnou bit :D Tak aspon som si taketo vymyslela :D No :D Ja si ho predstavujem ako z Wizards of Waverly place- Justina :D Kedze ten serial som zboznovala :D a mam pocit ze aj zboznovat este dlho budem :D Aw.. dakujéém :) eM

      Odstrániť