nedeľa 12. mája 2013

EVERYTIME! 43



„Ou nie, to nemyslíš vážne!“ Postavil sa jej do cesty Ryan, keď sa snažila odísť zo svojho apartmánu v hoteli.
„Nestaraj sa do mňa Ryan.“ Zdvihla pravú ruku do vzduchu a čakala kým sa jej uhne, ale on sa ani nepohol. Obaja stáli sami na chodbe, kde sa nachádzali dvere do izbieb ostatných.
„Jess, to nie si ty. Vráť sa naspäť, dnes ti nedovolím žiaden ďalší škandál.“ Skrížil si ruky na hrudi a stále sa nechystal nechať ju ísť. Jessica sa len zasmiala a pokrútila smiešne hlavou.
„To vážne? Ryan prebuď sa. Toto nie je svet, takže pravidlá sa majú porušovať a ja už dávno nie som to malé dievčatko.“ Prešla mu rukou do vlasov, ktoré mu padali do očí a so širokým úsmevom na neho pozerala. Ryan len neveriaco pozeral na ňu.
„Jess toto ti nedovolím. Nedovolím aby si ničila sama seba a priateľov na ktorých ti záleží!“
„Ryan prestaň. Nepoznáš to. Nepoznáš tieto pocity, tak prečo na mňa ideš s kázaniami!“ Jessice prechádzala trpezlivosť, po pár pokusoch kedy sa ho snažila obísť.
„Tak odkiaľ ich poznáš ty? Myslel som, že si hovoríme všetko!“
„To bola minulosť. Minulosť, ktorou na rozdiel od teba. Ja. Už nežijem.“ Ukazovák mu zaborila do hrude, čím ho tlačila viac ku stene sa spravila si prechod. Sama pre seba sa usmiala a to už sa blížila k výťahovým dverám, ktoré sa pomaly otvorili.

Na ďalší deň:
Jessica sedela v tureckom sede pred svojim zrkadlom a ešte si posledným ťahom prešla po mihalniciach. Uvedomovala si, že čo teraz spraví, urobí veľký škandál, ale bolo to niečo zakázané. A nehovorí sa náhodou: Zakázané ovocie, chutí najlepšie?
Postavila sa a ešte raz sa premerala pohľadom na zrkadlo.



Vlasy jej po malých zatočených špirálach splývali po pleciach. V kabelke jej zazvonil telefón, ktorý rýchlo odblokovaním zdvihla.
„Kde si? Lietadlo nás čakáá.“ V telefóne sa ozval hlboký mužský hlas, ktorý predsa hovoril tak posmešne. Jessica sa zasmiala do telefónu a to si už obúvala vysoké hnedé lodičky, ktoré jej perfektne sedeli k outfitu.
„Kráľovné nikdy nechodia neskoro, všetci proste prišli skôr.“ Hravo mu odpovedala a to už za sebou zatvárala dvere.
„Prečo, vieš vždy moje odpovede odrovn...“ Nestihol dokončiť a už bol hovor zrušený a Jessica už viac nedržala svoj mobil pri uchu, ale nachádzal sa v ruke mužskej osoby, ktoré teraz stála pred Jessicou.

1 komentár: