nedeľa 2. júna 2013

EVERYTIME! 45


Celou izbou sa ozýval prenikavý zvuk, ktorý vydával prístroj, ktorý sa nachádzal na drevenom stolíku vedľa postele. Dve telá osôb, ktoré sa pomaly pomrvili na posteli, avšak nikto sa úplne neprebudil, až kým sa nezačal zvuk ozývať, čím viac. Jessica natiahla ruku, avšak na jej stolíku sa nič nenachádzalo. Zayn spravil to isté, avšak telefón sa síce nachádzal na jeho drevenom stolíku, ale jedným pohybom ho hneď aj celý vypol a obaja si naraz ľahli do perín s dlhým povzdychom. Po minúte sa Jessica otočila na Zaynovu stranu a uvidela, že sa na ňu pozerá, ale nie ako včera večer. Ale znova s tou láskou, ako vtedy keď sa prvý krát pobozkali. Tiež sa celá otočila na pravú stranu, kde sa nachádzal aj on a obaja sa pozerali na seba, ale nikto nič nepovedal, až napokon sa prekonala Jessica.
„Chcem niečo povedať. Ale.“ Nachvíľku sa odmlčala a vydýchla...“neviem čo.“ Avšak Zayn spravil niečo iné. K jej pravej ruke, ktoré sa nachádzala na plachte priblížil svoju a preplietol ich prsty navzájom. Obaja sa na seba usmiali a Jessica sa naklonila aby ho mohla pobozkať, avšak tento bozk bol už precítený a plný lásky.
„Možno som to včera prehnala s tou nenávisťou, ale viem, že som aj prehnala dosť veľa vecí.“ Jessica si zastrčila prameň vlasov, ktorý jej spadol do tváre.
„To ti nebudem vyhovárať.“ Jessicin pohľad spadol sklamaním dole, ale Zayn jej pohľad nasmeroval znova na seba, tým, že ju chytil za bradu a znova vrátil na spätnú polohu.
„Ale tiež som ťa mal zastaviť a nenechať ťa predierať sa s tým samú.“ Pobozkal jej čelo a znova sa na ňu usmial a Jessica sa mohla znova spokojne usmiať.
„V stredu podvečer, budeme mať posledný koncert v Londýne a po ňom odchádzame už konečne do nášho domu. Viem, že budeš chcieť ísť asi domov naspäť do LA, ale Ryan ostáva s nami tiež. Myslel som si, že...“
„Rada ostanem.“ Pohladila ho po líci, ale potom si niečo uvedomila.
„Ale.. V stredu večer je v Londýne jedna párty, ktorú koná moja kamarátka a som tam pozvaná. Je to tá z našich pártí na ktorej sa môžeme opiť a nie sú tam žiadny paparazzi, pretože ten dom sa nachádza na samote. Sľúbila som, že tam pôjdem.“ Smutne sa pozrela na Zayna. Zayna to tiež zamrzelo, ale chápal to.
„Len tam choď a zabav sa. Ale sľúb mi, že to nepreženieš.“ Smutne sa na ňu pozrel a Jessica sa na neho zamilovane pozrela.
„To ti sľubujem, človek ku ktorému patrí moje srdce.“ Zayn si znova obzrel jej tvár, ale lákali ho jej pery, pri ktorých zašepkal: „Aj ja ťa mám rád.“

5 komentárov:

  1. Nadherneee dalsiu !! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jááj bože toľko romantiky :D :) .. ale inak vynikajúca časť! :) .. a keď bude na párty Justin tak ooops .. ale na koniec aj tak skončí podľa mňa dúfam že so Zaynom :) .. Inak koľko častí má tento príbeh? :)-Kristi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To bola taka chvilka :D :D Dakujeem :) No, nikdy nehovor nikdy :D Všetko sa totálne zkomplikuje.. :D ak v tom vlastne este budem pokracovat, pretoze je uz napisana posledna cast :D Tak, teraz mozem len dufat, co na to poviete :) M

      Odstrániť
  3. dokonalosť! :) rýchlo dalšiu:)

    OdpovedaťOdstrániť