pondelok 1. júla 2013

EVERYTIME! 48 - posledná časť

Tak a máme tu poslednú časť tohto skvelého príbehu, ktorý určite chytil viacerých tak ako mňa :D chcela by som sa poďakovať Eni, že ma oslovila a posielala mi časti. Eni bolo mi cťou  dávať sem tvoju poviedku, pretože je úžastná. Si neskutočne talentovaná a nadaná :) ja len dúfam, že toto nebola posledná poviedka, ktorú sem od teba budem môcť dávať :) :D ....ďakujem :) Bajuš :)
....dievčence užite si poslednú časť :*



„Jessica?“ Počula za sebou známy hlas, za ktorým sa hneď aj otočila.
„Čo tu dievča robíš, práve teraz ste si to mali niekde rozdávať.“ Zasmiala sa, ale keď uvidela, smiech ju hneď prešiel a ťahala ju hore schodmi, do svojej izby, kde bol aspoň malý pokoj.
„Čo sa stalo?“
„Ja ani neviem, všetko sa to na mňa zrútilo a ja ani neviem čo mám spraviť.“ Jessica jej povedala len to najpodstatnejšie, čo sa stalo. Nechcela jej hovoriť všetko, ale potrebovala teraz útechu.
„Poď sem. Prečo sa vždy všetko najhoršie musí stať vždy tebe.“  Zobrala ju do veľkého objatia, v ktorom jej Jessica plakala.
„Neviem, čo mám teraz robiť.“
 „Mala by si tam teraz ísť a čeliť tomu zlatíčko.“ Odhrnula jej vlasy z tváre.
„Nikdy si nebola slaboch, tak prečo od toho teraz odchádzaš? A som si istá, že Zayn ti podá pomocnú ruku a konečne už budete oficálne pár. A všetko bude skvelé. Vy budete jedna veľká rodina a so Zaynom budete spolu.“
„Znie to príliš ako z rozprávky.“
„Možno, ale predsa to znie skvele.“ Zasmiala sa a ešte raz si pritiahla Jessicu k sebe, ktorá sa cítila aspoň trošku uvoľnene.
„Inak, viem o niekom, s kým by si sa mala tiež porozprávať.“ Vytiahla ju z postele za ruku a pomaly šli dolu schodmi až ku človeku, ktorý mal na sebe oblečenú čiernu koženú bundu a vlasy vyčesané dohora.
„To nemyslíš vážne.“
„Ale áno, bež sa s ním porozprávať.“ Povzbudivo sa na ňu usmiala a potlačila ju smerom k nej.
Jessica, šla pomalým krokom k nemu. Chcela si to rozmyslieť, ale v tom počula za sebou svoje meno. Zahryzla si do spodnej pery a hovorila si, že aspoň toto musí dnes napraviť.
„Justín...“ Dala si ruky do vlasov.
„Ja-a neviem kde začať. Všetko som pokašlala. Správala som sa ako totálne sebecký idiot a je mi to všetko tak strašne ľúto. Stratila som to, čo mi dávalo silu a je mi to hrozne ľúto.“ Hovorila potichu, pri tom ako ju Justin prebodával pohľadom, ale nevedela vyčítať či dobrým alebo zlým.
„Ublížila si mi a ja som si myslel, že by som mal potom ubližovať aj ja ostatným.
„Nie..“ Jessica pristúpila k nemu a objala ho.
„To si nikdy nemôžeš myslieť a ani nebudeš jasné? Neviem, či som ťa stratila alebo nie. Ale stále budeš tu budem s tebou, aj keby si ma mal odháňať koľko len chceš. Stále si a budeš môj malý Justin, ktorého mám rada.“ Jessice spadla slza, už dnes ďalšia v poradí, ale Justin jej ju hneď zotrel.
„Aj ja ťa mám rád.“ Objal ju a silno si ju pritiahol k sebe.
„Ale už nemôžeš robiť viac takýto blbostí je ti to jasné? Ešte na to nie som zvyknutý.“ Obaja sa zasmiali.
„Chceš niečo? Na môj účet.“ Zasmial sa a ukázal na miesto vedľa miesta, kde práve sedel.
„Dnes musím napraviť ešte veľa vecí, ktoré nie sú vyriešené. Ale vidíme sa potom dobre?“ Usmiala sa a postrapatila mu trošku vlasy.
„Idem ťa odprvadiť, aspoň sa prejdem.“ Obtočil jej ruku okolo krku a to už sa spolu predierali cez všetkých.
„Takže, dávaj si pozor dobre? Už je neskoro a vyzerá to, že tu možno bude aj pršať. Zajtra ti zavolám.“ Chytil jej tvár do rúk a dal jej pusu na čelo. Keď sa Jessica chcela otočiť a ísť k jej auto, zastavil ju Justin.
„To nemyslíš vážne, že ťa pustím naspäť tak ďaleko, týmto autom.“ Zasmial sa Justin a hodil jej jeho kľúče.
„Nie, prestaň. Ako pôjdeš domov ty?“  Nesúhlasne pokrútila hlavou Jessica.
„Ja tu bývam u Vanessi až do piatku, takže mne to žiaden problém nerobí.“ Zasmial sa a ukázal prstom na svoj čierny Range Rover pred garážov.
„Justin nie.“ Chcela mu ich hodiť naspäť ale Justin jej to rázne zakázal. „Bež a hneď ako dorazíš mi zavoláš dobre?“ Jessica sa zasmiala a ešte mu dala pusu na líce a bežala k autu, do ktorého hneď aj nasadla. Auto sa pomaly naštartovalo a Jessica vyštartovala plnou rýchlosťou z tohto domu. Vedela, že tu potrebuje niečo ešte napraviť. 


Nočným Londýnom ,prechádzalo množstvo áut a nákladiakov, ktoré sa ponáhľali na svoje trasy. A s tým pocitom cestovala aj Jessica, ktorej srdce búchalo s tými najsilnejšími údermi, pretože tomu chcela čeliť.
Medzičasom sa Liam rozprával s Ryanom a pochopili, že tomu tiež musia čeliť. Veľa ich spájalo a malo sa navzájom radi, avšak Jessicu teraz neriešili. Zišli dolu a všetci chceli len jednu vec: Opiť sa. Smiali sa a zabávali, avšak Zayn nevedel a ani sa nechcel zabávať. Mal hrozný pocit, ktorý ho sužoval.
----
Jessice v aute žiadna melódia nehrala. Len rozmýšľala a usporiadávala si svoje myšlienky. Zastavila na jednej križovatke a pozerala sa na autá, ktoré prechádzali popred ňou. Zrazu naskočila zelená a Jessica dupla na plyn, avšak stalo sa niečo horšie. Prudké svetlá jej ožiarili celú bočnú stranu a ona už cítila len dupý zvuk. Auto sa otáčalo 3 krát a ďalšie auto do neho narazilo. Bola to križovatka, na ktorej sa udiala veľká tragická nehoda, spôsobená polospánkom vodiča kamiónu. Jessica už nič nevnímala. Jej svet bol pomaly fuč a ona videla len mlhy farebných farieb, ktoré nakoniec vytvárali bielu. Bola štastná a cítila pokoj.
--Everytime: Justin pil so smiechom na párty v dome Vanessi. Zayn sa po dohováraní jeho kamarátov, tiež zabával s nimi a popíjal. Pričom Jessicina duša, každou ďalšou sekundou, upúšťala tento svet.


                          The End!

11 komentárov:

  1. to nemyslíš vážne však ?? :o takto to ukončiť ?..:( ccc...:( ale krásne to je :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nieeee prosím pokračovanie :((( takto to nemôžeš ukončiť :((( - Kristi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. čože?? očakávala som takýto koniec, už len kvôli tomu názvu a tej pesničke, ale nechcela som veriť ... bolo to krásne, píšeš skvelo, snáď sa dočkám/me niečoho nového :)) *K*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. chcelobyto drúhúsériu aspoň pár častí čo sa stalo s postavami a tak:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. V LAPO MICROFINANCE Ponúkame pôžičky fyzickým osobám, spoločnostiam a partnerským organizáciám s úrokovou sadzbou 2% ročne. Potrebujete naliehavú pôžičku na začatie podnikania, dlhové pôžičky? Kúpite si auto alebo dom? Ak áno, nemusíte sa obávať, pretože ponúkame všetky typy úverov za nízku a prijateľnú sadzbu 2%, bez zabezpečenia a bez kontroly kreditu. Minimálna suma, ktorú si môžete požičať, je 5 000,00 USD, maximálne však 10 miliónov USD. (ODPOVEĎ NA MAIL: lapofunding960@gmail.com ,, S pozdravom)






























    V LAPO MICROFINANCE Ponúkame pôžičky fyzickým osobám, spoločnostiam a partnerským organizáciám s úrokovou sadzbou 2% ročne. Potrebujete naliehavú pôžičku na začatie podnikania, dlhové pôžičky? Kúpite si auto alebo dom? Ak áno, nemusíte sa obávať, pretože ponúkame všetky typy úverov za nízku a prijateľnú sadzbu 2%, bez zabezpečenia a bez kontroly kreditu. Minimálna suma, ktorú si môžete požičať, je 5 000,00 USD, maximálne však 10 miliónov USD. (ODPOVEĎ NA MAIL: lapofunding960@gmail.com ,, S pozdravom)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. POSKYTNUTIE ÚVEROVEJ SPOLOČNOSTI

      Potrebujete naliehavú finančnú pôžičku?
    * Prevod peňazí na svoj bankový účet rýchlo a okamžite.
    * Platby začínajú osem mesiacov po prijatí platby.
    bankový účet
    * Nízka úroková sadzba 2%
    * Dlhodobá splátka (1-30 rokov)
    * Flexibilné podmienky pôžičky a mesačné platby
    * Ako dlho trvá zarobenie peňazí? Po odoslaní žiadosti o pôžičku bude mať pôžička 24 hodín

    E-mail: amazingloan55@gmail.com

    úprimne
    Sir Michael James
    Úžasná úverová spoločnosť
    CEO
    E-mail: amazingloan55@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. POSKYTNUTIE ÚVEROVEJ SPOLOČNOSTI

      Potrebujete naliehavú finančnú pôžičku?
    * Prevod peňazí na svoj bankový účet rýchlo a okamžite.
    * Platby začínajú osem mesiacov po prijatí platby.
    bankový účet
    * Nízka úroková sadzba 2%
    * Dlhodobá splátka (1-30 rokov)
    * Flexibilné podmienky pôžičky a mesačné platby
    * Ako dlho trvá zarobenie peňazí? Po odoslaní žiadosti o pôžičku bude mať pôžička 24 hodín

    E-mail: amazingloan55@gmail.com

    úprimne
    Sir Michael James
    Úžasná úverová spoločnosť
    CEO
    E-mail: amazingloan55@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. POSKYTNUTIE ÚVEROVEJ SPOLOČNOSTI

      Potrebujete naliehavú finančnú pôžičku?
    * Prevod peňazí na svoj bankový účet rýchlo a okamžite.
    * Platby začínajú osem mesiacov po prijatí platby.
    bankový účet
    * Nízka úroková sadzba 2%
    * Dlhodobá splátka (1-30 rokov)
    * Flexibilné podmienky pôžičky a mesačné platby
    * Ako dlho trvá zarobenie peňazí? Po odoslaní žiadosti o pôžičku bude mať pôžička 24 hodín

    E-mail: amazingloan55@gmail.com

    úprimne
    Sir Michael James
    Úžasná úverová spoločnosť
    CEO
    E-mail: amazingloan55@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Požiadajte o rýchlu pôžičku !!!!!!!!!

       Hľadáte finančné prostriedky na splatenie úverov a dlhov? Máte nejaké problémy s nezaplatenými účtami a neviete, kam ísť alebo kam sa obrátiť? A čo nájsť renomovanú spoločnosť na konsolidáciu dlhov, ktorá vám môže pomôcť pri znižovaní mesačných splátok, aby ste mali k dispozícii dostupné možnosti splácania, ako aj priestor na dýchanie, keď príde ku koncu mesiaca a účty sa musia dostať zaplatené? Odpoveď je Dr. Thomas Loan Home. Znížte svoje platby, aby ste zmiernili namáhanie svojich mesačných výdavkov. E-mail (Thomasfrankfirms@gmail.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Požiadajte o rýchlu pôžičku !!!!!!!!!

       Hľadáte finančné prostriedky na splatenie úverov a dlhov? Máte nejaké problémy s nezaplatenými účtami a neviete, kam ísť alebo kam sa obrátiť? A čo nájsť renomovanú spoločnosť na konsolidáciu dlhov, ktorá vám môže pomôcť pri znižovaní mesačných splátok, aby ste mali k dispozícii dostupné možnosti splácania, ako aj priestor na dýchanie, keď príde ku koncu mesiaca a účty sa musia dostať zaplatené? Odpoveď je Dr. Thomas Loan Home. Znížte svoje platby, aby ste zmiernili namáhanie svojich mesačných výdavkov. E-mail (Thomasfrankfirms@gmail.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Požiadajte o rýchlu pôžičku !!!!!!!!!

    Hľadáte prostriedky na splácanie úverov a dlhov? Dostali ste sa trochu do problémov s nezaplatenými účtami a neviete, ktorou cestou sa máte vydať alebo kam obrátiť? Čo tak nájsť renomovanú firmu na konsolidáciu dlhov, ktorá vám pomôže pri znižovaní mesačných splátok, aby ste mali dostupné možnosti splácania ako aj priestor na dýchanie, keď dôjde na koniec mesiaca a účty budete musieť zaplatiť? Odpoveďou je Ashtondillon Loan home. Znížte svoje platby, aby ste znížili zaťaženie svojich mesačných výdavkov. V prípade záujmu láskavo e-mailom: ashtondillon250@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť