nedeľa 22. septembra 2013

Make me smile II. -8


,,Bála mojej reakcie? Prečo? A prečo by si to mala medzi nami pokaziť?´´ ,,No, predsa váš vzťah.´´  ,,Náš čo? Vzťah? Veď ja som s Petrom nič nemala!´´ Dokorán som otvorila ústa a ostala sa na ňu porezať. Tak toto je sen. Doslova a do písmena som treskla hlavou o stôl. Tak toto je moc aj na koňa. Ja tu revem, lebo som v tom, že vedela o mojom pomere s Louisom a odpustila mi a dokonca ma chápe a chce mi pomôcť a potom zistím, že vlastne každá točí o niečom inom. ,,Bet? Si v poriadku? Ja som s Petrom nič nemala! Prisahám! Odkiaľ to máš?! To si si fakt myslela, že s ním mám pomer? To by som ti nikdy nespravila!´´  Teraz som fakt nevedela či plakať alebo sa smiať. ,,El, to je v poriadku. Asi došlo k nedorozumeniu. Nepochopili sme sa.´´ Chytila som ju za plece a usmiala sa na ňu. Chúďa, bola taká vystrašená a vyľakaná. ,,To , to preto si Petra opustila? Pretože si si myslela, že má so mnou pomer?!´´ ,,Nie....El som vyčerpaná. V posledné dni je toho na mňa moc. Už ani neviem čo hovorím. Mala by som si dať pauzu.´´ Keď som sa na ňu pozerala dostávala som ešte väčšiu chuť sa smiať. Tak som sa snažila to v sebe udržať, že mi začali tiecť slzy. ,,Bet! Prepáč! Nechcela som ti pokaziť život. To všetko kvôli mne, kvôli tomu nedorozumeniu...´´ Začala plakať. ,,El. Nie, nie, nie. Medzi mnou a Peťom by to tak či tak skončilo. Nevyčítaj si to. Nič sa nestalo. Aj tak by sme nakoniec ostali samy.....A možno to tak malo byť. Veľa vecí ma to naučilo.´´
S El sme spolu strávili celý deň. Rozprávali sme sa a ja som sa toho kopec dozvedela o chalanoch. Harry ostal naďalej lámačom ženských sŕdc a ešte si nenašiel stále dievča. Zayn a Perrie sa minulý rok vzali a teraz čakajú bábko. Liam je sklamaný láskou a tak sa teraz venuje hlavne hudbe. Píše neustále texty a skladá hudbu. Je to jeho spôsob ako sa nezblázniť zo zlomeného srdca. Najprv rozchod s Danielle, s ktorou boli spolu tak dloho, že by si človek myslel že z toho bude svadba. A potom ten istý koniec so Sophie. Jednoducho ho to poznačilo a teraz nechcem mať s láskou nič spoločné, aspoň kým si nedá dokopy srdce. Niall si svoju vyvolenú našiel v dave medzi fanúšičkami. Nebola tak úplne ich fanúšička, volá sa Michell. Bola na ceste do mesta, keď ju medzi seba strhol dav dievčat, ktoré prenasledovali chalanov. Niall si všimol, že niečo leží na zemi a tam sa horko-ťažko pomedzi hŕby tiel, ktoré ho ťahali a škubali a pomohol jej postaviť  sa. Ochranka ju spolu s chalanmi odviedla do bezpečia. Lenže, chúďa, dav ju so sebou strhol tak, že spadla na zem, dostala otras mozgu a ešte ju aj pošliapali. Preto ju Niall hneď odviezol do nemocnice. No sa prvé čo uvidela, keď sa zobudila bol on. No, nie je to romantické? Zatiaľ spolu chodia, ale  vraj to vyzerá dosť sľubne. Na ňu a Louisa som sa nechcela vypytovať. Nebola som si istá, či to vôbec chcem. No, keď začala hovoriť ostala som v šoku ....

3 komentáre:

  1. Konečne nová :D už som si myslela,že sa jej nedočkám :D ale čakť sa oplatilo :D úžasná časť :D dúfam,že nabudúce bude dlhšia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. akože vážne?? vážne točili každá o inom?? :DDDD si tomu dala :DDD joj, a ten koniec -_- rýchlo ďalšiu :)) je to skvelé, proste ty si skvelá :)) *K*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Uz sa tesim na dalsiu.
    kedy bude?
    Nech je com najskor je to krastne

    OdpovedaťOdstrániť